Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Fear of a name increases fear of a thing itself. Albus Dumbledore
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Niet veel online.

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Niet veel online. Empty
BerichtOnderwerp: Niet veel online.   Niet veel online. Emptydo nov 03, 2011 3:17 am

Inderdaad, de komende dagen, tot dinsdag, zal ik minder online. Ik heb maandag en dinsdag toetsdagen en daar wil ik in het weekend echt goed voor leren. Wel zal ik deze middag wel redelijk online zijn en morgenmiddag maar voor de rest kan je me alleen eigenlijk 's avonds verwachten. Zeker ook omdat mijn toetsmomenten van half 1 tot half 5 zijn. Sorry hiervoor maar het kan nou eenmaal niet anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Niet veel online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet veel online.   Niet veel online. Emptydo nov 03, 2011 3:20 am

Awww Nicolette Sad
Maar ik weet dat jij anders wel meega actief bent Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Niet veel online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet veel online.   Niet veel online. Emptydo nov 03, 2011 3:22 am

Ligt eraan hoe ik me voel hoor. En of het gaat lukken met deze site. Want ik heb een beetje last van dat het schrijven niet lukt.. Dus naja, als het echt niet lukt ga ik mensen ook niet met slecht schrijven belasten en verwijder ik Heather. En als het wel lukt dan heb ik geluk. Maarja, ik ga hier ook niet 24/7 zijn zoals ik eerder op sites was want school heeft nu echt voorrang en mijn eigen verhaal ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Niet veel online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet veel online.   Niet veel online. Emptydo nov 03, 2011 3:25 am

Voor mij heeft school ook wel echt voorrang :3
En wat is dat 24/7 O_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Vain
Leerling



Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 31-10-11

Niet veel online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet veel online.   Niet veel online. Emptydo nov 03, 2011 3:25 am

Waarom heb je dat niet eerder aangegeven? Ik bedoel, gezien je duidelijk je prioriteiten aangeeft, staat deze site er eigenlijk wat langs. Ik verwacht niet dat de site voorrang krijgt op je privéleven, maar dit zijn eigenlijk wel dingen die je eerder moet melden. Vooral omdat er andere waren die ik heb moeten afwijzen die wel volledig inzet zouden hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Niet veel online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet veel online.   Niet veel online. Emptydo nov 03, 2011 3:26 am

Ik heb dit eerder gemeld Op het eerste topic al en je zei dat je er rekening mee zou houden. Nouja, als het nu al niet goed is dan ga ik nu wel en kan een ander mijn plaats in nemen maar ik wilde het gewoon nog eenmaal melden aangezien de topics haast ondergespamd waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Niet veel online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet veel online.   Niet veel online. Emptydo nov 03, 2011 3:27 am

Dat hwb ik eerder ook aangegeven.
maar net als bij Nicolette: als je dit hinderend vindt ga ik weg en dan laat je iamnd anders maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vain
Leerling



Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 31-10-11

Niet veel online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet veel online.   Niet veel online. Emptydo nov 03, 2011 3:30 am

Heather schreef:
Ik heb dit eerder gemeld Op het eerste topic al en je zei dat je er rekening mee zou houden. Nouja, als het nu al niet goed is dan ga ik nu wel en kan een ander mijn plaats in nemen maar ik wilde het gewoon nog eenmaal melden aangezien de topics haast ondergespamd waren.

Ik vind dat het allemaal zo makkelijk gaat, ik ben degene die fout zit? Alleen omdat ik de site actief wil houden? Omdat ik de maker van de site ben, waar ik al sinds september al aan werk? Je twijfelt nu al aan het feit of de site wel een succes wordt en ik zit fout omdat ik een van de 2000 berichten van de forums niet heb onthouden? Dat noem ik ondankbaar en makkelijk. Je hebt het inderdaad aangegeven eerder, maar nu zeg je er ook bij dat je verhaal voorrang heeft, dat je niet weet of de mensen wel goed schrijven etc. Ik voel me er niet prettig bij op de manier hoe je het nu aanpakt, alsof ik het allemaal slecht heb gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Niet veel online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet veel online.   Niet veel online. Emptydo nov 03, 2011 3:32 am

Vain schreef:
Heather schreef:
Ik heb dit eerder gemeld Op het eerste topic al en je zei dat je er rekening mee zou houden. Nouja, als het nu al niet goed is dan ga ik nu wel en kan een ander mijn plaats in nemen maar ik wilde het gewoon nog eenmaal melden aangezien de topics haast ondergespamd waren.

Ik vind dat het allemaal zo makkelijk gaat, ik ben degene die fout zit? Alleen omdat ik de site actief wil houden? Omdat ik de maker van de site ben, waar ik al sinds september al aan werk? Je twijfelt nu al aan het feit of de site wel een succes wordt en ik zit fout omdat ik een van de 2000 berichten van de forums niet heb onthouden? Dat noem ik ondankbaar en makkelijk. Je hebt het inderdaad aangegeven eerder, maar nu zeg je er ook bij dat je verhaal voorrang heeft, dat je niet weet of de mensen wel goed schrijven etc. Ik voel me er niet prettig bij op de manier hoe je het nu aanpakt, alsof ik het allemaal slecht heb gedaan.

Ze zei dat ze anderen niet wou belasten met het feit dat ze last heeft dat ze nu af en toe niet zo goed schrijft. Niet dat anderen niet goed schrijven. En ze geeft jou niet de schuld. Ik vind het wel raar dat het bij haar is van ja dat had je eerder moeten aangeven en bij mij van ja is goed succes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Niet veel online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet veel online.   Niet veel online. Emptydo nov 03, 2011 3:33 am

Ik zeg niet of de mensen wel of niet goed schrijven en ik twijfel ook niet aan de site. Alleen aangezien ik al drie jaar aan mijn verhaal werk en dat belangrijk voor me is wil ik daar ook aan werken. Ik zeg dat bij mij het schrijven de afgelopen dagen wat moeilijker gaat. Ik noem helemaal niets over de site of de mensen. Ik zeg niet dat je fout zit, ik zeg alleen dat ik het eerder gemeld heb en dat daar goed op gereageerd werd. Ik snap daarom niet dat je er nu een probleem van maakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vain
Leerling



Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 31-10-11

Niet veel online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet veel online.   Niet veel online. Emptydo nov 03, 2011 3:33 am

Darius schreef:
Dat hwb ik eerder ook aangegeven.
maar net als bij Nicolette: als je dit hinderend vindt ga ik weg en dan laat je iamnd anders maar.

En met jou heb ik het dus helemaal gehad. Ik heb het niet eens tegen jou en toch voel je je aangesproken. Van mij mag jij dus echt oprotten, je hebt geen respect voor mij, voor de moeite die ik voor de site heb gedaan. Het enige wat je kunt doen is zuchten en kreunen, mij op fouten aanvallen en verder niks. Leer eerst maar eens waardering te hebben voor dingen, want dit pik ik niet langer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Niet veel online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet veel online.   Niet veel online. Emptydo nov 03, 2011 3:38 am

Vain schreef:
Darius schreef:
Dat hwb ik eerder ook aangegeven.
maar net als bij Nicolette: als je dit hinderend vindt ga ik weg en dan laat je iamnd anders maar.

En met jou heb ik het dus helemaal gehad. Ik heb het niet eens tegen jou en toch voel je je aangesproken. Van mij mag jij dus echt oprotten, je hebt geen respect voor mij, voor de moeite die ik voor de site heb gedaan. Het enige wat je kunt doen is zuchten en kreunen, mij op fouten aanvallen en verder niks. Leer eerst maar eens waardering te hebben voor dingen, want dit pik ik niet langer.

JIJ voelt je gauw aangesproken! Je hebt al vanaf het eerste begin iets tegen mij! Dus ajuus je kunt het bekijken met je site waar iedereen vreselijk beperkt wordt. JIJ bent degene die alles wat iemand zegt als slechte kritiek opvat. Ik probeer hier ook contacten te maken maar dat wordt belemmerd. Ik heb gezegd en ik ga. Dag bye salut.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vain
Leerling



Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 31-10-11

Niet veel online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet veel online.   Niet veel online. Emptydo nov 03, 2011 3:39 am

Heather schreef:
Ik zeg niet of de mensen wel of niet goed schrijven en ik twijfel ook niet aan de site. Alleen aangezien ik al drie jaar aan mijn verhaal werk en dat belangrijk voor me is wil ik daar ook aan werken. Ik zeg dat bij mij het schrijven de afgelopen dagen wat moeilijker gaat. Ik noem helemaal niets over de site of de mensen. Ik zeg niet dat je fout zit, ik zeg alleen dat ik het eerder gemeld heb en dat daar goed op gereageerd werd. Ik snap daarom niet dat je er nu een probleem van maakt.

Zo kwam het wel over, maar ik irriteer me gewoon aan het feit dat vele hier heel ondankbaar overkomen. Het zijn gewoon dingen die op geen enkele manier voor mij prettig zijn. Het stapelt zich allemaal op en ik heb ook al eerder aangegeven dat ik me bij het maken van een site me snel aan iemand irriteer en dat ik me meer stress dan anders. Want ik wil alles goed laten gaan, maar dit soort dingen zijn allemaal tegenslagen en dat is gewoon klote. En het feit dat ik me dus helemaal scheel erger aan dat Darius persoon maakt het alleen maar erger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Niet veel online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet veel online.   Niet veel online. Emptydo nov 03, 2011 3:41 am

Ik erger me ook al sinds het begin dood aan jou Chloë en ik herriner me ke naam tenminste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Niet veel online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet veel online.   Niet veel online. Emptydo nov 03, 2011 3:43 am

Ik heb het zelf al een miljoen keer geprobeerd, een site maken, dus ik weet best dat het lastig is. Maar er zijn ook andere dingen die hun priotiteit hebben bij mij. Ik kan me nu gewoon niet veroorloven me totaal op deze site te storten aangezien ik al ben afgestroomd naar Havo wat een erg moeilijke stap voor mij was, en dan wil ik het wel goed onderhouden. Ook met het verhaal, het is belangrijk voor mij omdat het mijn manier van verwerken is van de dood van mijn vader. Ik snap dat de tegenslagen klote zijn maar ik ben zeker niet ondankbaar en zo wil ik ook zeker niet overkomen. Natuurlijk, sommige dingen zijn wennen voor mij, misschien ben ik het er niet mee eens maar dat accepteer ik vanzelf wel. En ik denk niet dat Emma het allemaal slecht bedoeld hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cassidy
Leerling
Cassidy


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 02-11-11

Niet veel online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet veel online.   Niet veel online. Emptydo nov 03, 2011 3:44 am

Darius schreef:
Ik erger me ook al sinds het begin dood aan jou Chloë en ik herriner me ke naam tenminste.

Dat is compleet irrelevant, schat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vain
Leerling



Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 31-10-11

Niet veel online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet veel online.   Niet veel online. Emptydo nov 03, 2011 3:45 am

Darius schreef:
Ik erger me ook al sinds het begin dood aan jou Chloë en ik herriner me ke naam tenminste.

Dan vraag ik je nu dus van de site op te rotten. Ik ben het blijkbaar dus waard om de naam van te kennen, jij niet. Je bent echt een ondankbaar kind waar ik kotsneigingen van krijg. Misschien komt het allemaal over van 'oh, die site heeft ze even in elkaar gezet', nee ik werk hier al sinds begin september aan. En jij komt dan met je bemoeiende kut opmerkingen, je aangesprokenheid bij alles en iedereen en met je opmerkingen wanneer je merkt dat ik ook een keer iets fout doe. En Nicolette, dat kun je wel denken, maar tegenover mij is ze heel anders dan tegenover jou. Bij jou slijmt ze, ik weet niet of je dat merkt. Maar hé, ik wil gewoon dat ze hier opdondert.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Niet veel online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet veel online.   Niet veel online. Emptydo nov 03, 2011 3:46 am

Ik snap dat onze meningen over Emma verschillen maar daar heb ik liever geen discussie over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sally
Leerling
Sally


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 27

Niet veel online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet veel online.   Niet veel online. Emptydo nov 03, 2011 3:47 am

Darius schreef:
Ik erger me ook al sinds het begin dood aan jou Chloë en ik herriner me ke naam tenminste.

Waarom doe je dan in hemelsnaam mee aan deze site, als je al een hekel hebt aan de maakster ervan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Niet veel online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet veel online.   Niet veel online. Emptydo nov 03, 2011 3:47 am

Cassidy schreef:
Darius schreef:
Ik erger me ook al sinds het begin dood aan jou Chloë en ik herriner me ke naam tenminste.

Dat is compleet irrelevant, schat.

Hou je er alsjeblieft buiten.

Kan iemand me vertellen hoe ik me moet verwijderen aub?
ik kan er niet meer tegen dat ik hier wordt afgesnauwd of anders genegeerd.
Ik wil hier heel graag weg!
En nicolette had gelijk ik weet vreselijk goed hoe moeilijk het is een site te maken en je vroeg zelf om reacrie op de lay-out verder heb ik NIKS gedaan met opmerkinge. NiKS.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cassidy
Leerling
Cassidy


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 02-11-11

Niet veel online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet veel online.   Niet veel online. Emptydo nov 03, 2011 3:53 am

blub


Laatst aangepast door Cassidy op do nov 03, 2011 4:09 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Niet veel online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet veel online.   Niet veel online. Emptydo nov 03, 2011 3:55 am

Maar even iets anders, Chloë, is het oké als ik nie 5 uur per dag online bijvoorbeeld. Want na de toetsdagen zal ik wel gewoon weer volledig online zijn en ook in het weekend ben ik er zeker wel maar ik ben dan gewoon ook aan het leren.. Dus, het is niet zo dat ik totaal niet actief ben. Oké?
Terug naar boven Ga naar beneden
Vain
Leerling



Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 31-10-11

Niet veel online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet veel online.   Niet veel online. Emptydo nov 03, 2011 3:59 am

Heather schreef:
Maar even iets anders, Chloë, is het oké als ik nie 5 uur per dag online bijvoorbeeld. Want na de toetsdagen zal ik wel gewoon weer volledig online zijn en ook in het weekend ben ik er zeker wel maar ik ben dan gewoon ook aan het leren.. Dus, het is niet zo dat ik totaal niet actief ben. Oké?

Wat ik actief noem is om de dag even online komen? xD Zelfs al log je alleen even in, dat maakt me niet uit. Het is echt niet zo dat ik je 24/7 op de site wil zien, want dan is er iets mis. Maar wanneer iemand zegt; 'ik kom minder online', dan denk ik daarbij dat dat gewoon niet online komen, 4 dagen lang is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Niet veel online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet veel online.   Niet veel online. Emptydo nov 03, 2011 4:01 am

Dan hebben we elkaar gewoon verkeerd begrepen, want als ik zeg, ik kom wat minder online dan is het gewoon één of twee uurtjes per dag terwijl ik normaal best veel online ben hoor. Meestal vanaf vier tot een uur of negen tot tien in de avond..
Terug naar boven Ga naar beneden
Cassidy
Leerling
Cassidy


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 02-11-11

Niet veel online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet veel online.   Niet veel online. Emptydo nov 03, 2011 4:03 am

Maar dat is op zich toch geen enkel probleem? Ik denk enkel dat Chloë bedoelt dat je geen week afwezig moet zijn. Dan mis je natuurlijk ook veel dingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Niet veel online. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet veel online.   Niet veel online. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Niet veel online.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Veel minder online
» Minder online.
» Sorry dat ik zo vreselijk weinig online ben.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Off Topic :: Kletshoekje.-
Ga naar: