Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Fear of a name increases fear of a thing itself. Albus Dumbledore
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Veel minder online

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Sally
Leerling
Sally


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 27

Veel minder online Empty
BerichtOnderwerp: Veel minder online   Veel minder online Emptywo nov 09, 2011 5:49 am

Zoals de meesten wel gemerkt hebben, ben ik behoorlijk veel en lang online. Hartstikke leuk natuurlijk, maar mijn cijfers beginnen er nu eigenlijk wel onder te leiden en dat wil ik niet hebben. Dus ik ga het drastisch veranderen, maar daardoor zal ik minder online zijn. Nu niet denken dat ik nooit meer online ben, want dat is niet zo. Waarschijnlijk ben ik even online als ik thuis kom en rond een uur of 8 à half 9. Het verschilt een beetje. Sowieso heb ik nu toetsweken en ik heb net weer mijn zoveelste onvoldoende gehaald en al mijn marges zijn zo'n beetje weg. Natuurlijk ben ik in de weekenden online en als ik vroeg uit ben, ben ik ook wat langer online, maar vooral deze en volgende week zal ik minder online zijn, vanwege toetsweken.
Goed, nu weten jullie dat ook weer (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Falco
Leerling
Falco


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : In the clouds

Veel minder online Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veel minder online   Veel minder online Emptywo nov 09, 2011 9:52 am

Ai, dat snappen we denk ik allemaal wel. School is belangrijker dan RPG (:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Veel minder online
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Minder online.
» Niet veel online.
» Sorry dat ik zo vreselijk weinig online ben.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Off Topic :: Kletshoekje.-
Ga naar: