Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Fear of a name increases fear of a thing itself. Albus Dumbledore
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 When It Rains ~ Laura

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lance
Leerling
Lance


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 03-11-11

When It Rains ~ Laura Empty
BerichtOnderwerp: When It Rains ~ Laura   When It Rains ~ Laura Emptydo nov 03, 2011 8:37 am

Hey jij!

Ik ben Laura of te wel When It Rains. Vijftien jaartjes ben ik al medebewoner van de aarde. Ik woon in België en ben dus ook logischer wijze een Belg. Ik volg ASO en wel bepaald de richting: Humane Wetenschappen. Het spreekt vanzelf dat ik in het vierde middelbaar zit.

Hobby's heb ik niet echt. Ik hou wel erg veel van schrijven, RPG'en, lezen en muziek te beluisteren. Ook kijk ik graag bepaalde series en films. Zo zijn mijn favoriete series: Criminal Minds, Bones, The Vampire Daries, The Secret Circle en soms ook wel Castle. Natuurlijk hou ik dus van Harry Potter en The Mortel Instruments. Beiden boekreeksen die ik echt adoreer.
Van muziek hou ik veel van 30 Seconds To Mars. Echt, ik ben er echt helemaal gek van en ga ze dus eindelijk zien op 30 November. Voor de rest hou ik van rock en alternatieve muziek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Falco
Leerling
Falco


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : In the clouds

When It Rains ~ Laura Empty
BerichtOnderwerp: Re: When It Rains ~ Laura   When It Rains ~ Laura Emptydo nov 03, 2011 8:40 am

Aangenaam n.n Schrijven, lezen, RPG'en en muziek kun je toch ook als een hobby ervaren? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Lance
Leerling
Lance


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 03-11-11

When It Rains ~ Laura Empty
BerichtOnderwerp: Re: When It Rains ~ Laura   When It Rains ~ Laura Emptydo nov 03, 2011 8:48 am

Falco schreef:
Aangenaam n.n Schrijven, lezen, RPG'en en muziek kun je toch ook als een hobby ervaren? :3
Ja, als je rond het feit kijkt dat ik niet in een vereniging ervoor zit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Falco
Leerling
Falco


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : In the clouds

When It Rains ~ Laura Empty
BerichtOnderwerp: Re: When It Rains ~ Laura   When It Rains ~ Laura Emptydo nov 03, 2011 8:58 am

Nou, hobby's vind ik gewoon dingen die je leuk vind om te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





When It Rains ~ Laura Empty
BerichtOnderwerp: Re: When It Rains ~ Laura   When It Rains ~ Laura Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
When It Rains ~ Laura
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Off Topic :: Stel jezelf voor!-
Ga naar: