Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Fear of a name increases fear of a thing itself. Albus Dumbledore
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Een powerpoint presentatie leren.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Een powerpoint presentatie leren. Empty
BerichtOnderwerp: Een powerpoint presentatie leren.   Een powerpoint presentatie leren. Emptydo nov 03, 2011 4:26 am

Ja, hoe doe jij dat? Want ik moet voor morgen een hele presentatie uit mijn hoofd kennen alleen ik heb geen idee hoe ik dat moet aanpakken omdat ik voorgaande jaren het blaadje erbij mocht houden..
Terug naar boven Ga naar beneden
Vain
Leerling



Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 31-10-11

Een powerpoint presentatie leren. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een powerpoint presentatie leren.   Een powerpoint presentatie leren. Emptydo nov 03, 2011 4:31 am

Ehm, mag je ook niet een blaadje met wat steekwoorden erop? ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Een powerpoint presentatie leren. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een powerpoint presentatie leren.   Een powerpoint presentatie leren. Emptydo nov 03, 2011 4:32 am

Heeft ze liever niet, daar krijg je minpunten voor..
Terug naar boven Ga naar beneden
Falco
Leerling
Falco


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : In the clouds

Een powerpoint presentatie leren. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een powerpoint presentatie leren.   Een powerpoint presentatie leren. Emptydo nov 03, 2011 4:34 am

Op een powerpoint zet je de hoofdpunten en eventueel een paar sleutelwoorden neer. De klas zit dit via de beamer, maar jij kan gewoon op het computerscherm kijken. Zo zie je waar je over moet vertellen. De tekst moet je een paar keer doornemen zodat je weet wat je ongeveer wil vertellen per punt. Komt wel goed (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Een powerpoint presentatie leren. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een powerpoint presentatie leren.   Een powerpoint presentatie leren. Emptydo nov 03, 2011 4:36 am

Ja, dat weet ik, maar hij is eventjes in een paar minuutjes in elkaar geflanst dus heel erg slecht. En er staan alleen steekwoorden bij de meningen omdat ik eigenlijk gewoon over mijn stage moet vertellen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Falco
Leerling
Falco


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : In the clouds

Een powerpoint presentatie leren. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een powerpoint presentatie leren.   Een powerpoint presentatie leren. Emptydo nov 03, 2011 4:38 am

Nou, je ziet de hoofdpunten. Je moet gewoon weten wat je per hoofdpunt wil vertellen. Als je die ziet staan moet jij denken: "Oh, daar wil ik dit en dat over vertellen", en dat vereist dat je het een paar keer goed doorneemt. Als de powerpoint slecht is, kun je dat nu nog iets veranderen lijkt me?

Edit: Wooch, dat was extreem slecht Nederlands van mezelf O_O
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Een powerpoint presentatie leren. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een powerpoint presentatie leren.   Een powerpoint presentatie leren. Emptydo nov 03, 2011 4:40 am

Nouja, ik ben hem gewoon anders gewend, hij is niet gelijk slecht. Ik kon gewoon geen ander woord zo snel bedenken. En het probleem is, ik krijg het maar niet in mijn hoofd. Ik werk er al sinds twee uur aan, met tussenpauze..
Terug naar boven Ga naar beneden
Falco
Leerling
Falco


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : In the clouds

Een powerpoint presentatie leren. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een powerpoint presentatie leren.   Een powerpoint presentatie leren. Emptydo nov 03, 2011 4:42 am

Heb je al geprobeerd hem een paar keer te houden met alleen de pp erbij?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Een powerpoint presentatie leren. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een powerpoint presentatie leren.   Een powerpoint presentatie leren. Emptydo nov 03, 2011 4:44 am

Ja.. Naja, ik ben gewoon wat afwezig vandaag, denk dat het daaraan ligt. Maar het maakt het niet makkelijker :S
Terug naar boven Ga naar beneden
Falco
Leerling
Falco


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : In the clouds

Een powerpoint presentatie leren. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een powerpoint presentatie leren.   Een powerpoint presentatie leren. Emptydo nov 03, 2011 4:55 am

Dat snap ik. Maar het komt vast wel goed! Als je iets vergeet is het ook geen wereldramp, niemand weet wat jij precies hebt voorbereid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Een powerpoint presentatie leren. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een powerpoint presentatie leren.   Een powerpoint presentatie leren. Emptydo nov 03, 2011 4:59 am

Gelukkig niet. Anders zouden jullie morgen niet meer leven als de wereldramp West-Europa zou raken. n.n Door mijn toedoen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Leerling
Sarah


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hogwarts

Een powerpoint presentatie leren. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een powerpoint presentatie leren.   Een powerpoint presentatie leren. Emptydo nov 03, 2011 5:15 am

Je moet je ook niet al te veel aan je 'bedachte tekst' houden, meestal vinden de mensen voor wie je de presentatie houdt (en leraren) het beter als je spontaan dingen vertelt en je houdt aan je steekwoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Een powerpoint presentatie leren. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een powerpoint presentatie leren.   Een powerpoint presentatie leren. Emptydo nov 03, 2011 5:16 am

Ja, daar heb je wel gelijk in ja.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Een powerpoint presentatie leren. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een powerpoint presentatie leren.   Een powerpoint presentatie leren. Emptydo nov 03, 2011 5:34 am

NICOLETTEEEEE. It's me, Ruuz ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Een powerpoint presentatie leren. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een powerpoint presentatie leren.   Een powerpoint presentatie leren. Emptydo nov 03, 2011 5:39 am

RUUZ <3 HOOI.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een powerpoint presentatie leren. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een powerpoint presentatie leren.   Een powerpoint presentatie leren. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een powerpoint presentatie leren.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Off Topic :: Kletshoekje.-
Ga naar: