Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Fear of a name increases fear of a thing itself. Albus Dumbledore
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Stel je vragen.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Vain
Leerling



Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 31-10-11

Stel je vragen. Empty
BerichtOnderwerp: Stel je vragen.   Stel je vragen. Emptydo nov 03, 2011 3:03 am

Hier kun je vragen zetten die ik zal beantwoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evangeline
Leerling
Evangeline


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

Stel je vragen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je vragen.   Stel je vragen. Emptydo nov 03, 2011 3:46 am

Het is niet zo'n brandende vraag hoor, maar ik heb nogal de gewoonte vlug te veranderen van onderschrift. Vind je dit erg? Ik bedoel zinnetjes komen of van songteksten of random in mijn hoofd dus ik verander af en toe. Vind je dit irritant of is dit eigenlijk niet erg? haha. Ik ga wél proberen een kleine onderbanner te maken maar aangezien ik 0 photoshopskills heb zal 't ff duren xp
Terug naar boven Ga naar beneden
Vain
Leerling



Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 31-10-11

Stel je vragen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je vragen.   Stel je vragen. Emptydo nov 03, 2011 3:52 am

Oh. Mij maakt het niet zoveel uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noëlle
Leerling
Noëlle


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 02-11-11

Stel je vragen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je vragen.   Stel je vragen. Emptydo nov 03, 2011 9:16 am

Ik heb een vraag! Sorry als t ergens gegeven staat dan heb ik er overheen gelezen, maar is het ook mogelijk om naar Hogsmeade enzo toe te gaan? Of wordt dat dan alleen aangemaakt als het ook echt Hogsmeade-weekend is? Just curious (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Vain
Leerling



Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 31-10-11

Stel je vragen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je vragen.   Stel je vragen. Emptyzo nov 06, 2011 7:32 am

Noëlle schreef:
Ik heb een vraag! Sorry als t ergens gegeven staat dan heb ik er overheen gelezen, maar is het ook mogelijk om naar Hogsmeade enzo toe te gaan? Of wordt dat dan alleen aangemaakt als het ook echt Hogsmeade-weekend is? Just curious (:

Daar zul je later meer over horen, haha. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stel je vragen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je vragen.   Stel je vragen. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stel je vragen.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Information :: Extra informatie.-
Ga naar: