Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Fear of a name increases fear of a thing itself. Albus Dumbledore
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Isabel aka Astarte

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Caleb
Leerling
Caleb


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 03-11-11
Leeftijd : 29

Isabel aka Astarte Empty
BerichtOnderwerp: Isabel aka Astarte   Isabel aka Astarte Emptydo nov 03, 2011 2:03 am

Nou ik ben dus Isabel, op gSm en andere fora noem ik mezelf al een aantal jaar Astarte. Moet eerlijk zeggen dat ik het laatste jaar niet actief ben geweest op forums of sites, maar als ik bij mezelf nadenk heb ik elke dag wel zeker een uurtje tijd om te RPG'en.

Verder ben ik nu 17 jaar, doe op het MBO Marketing & Communicatie en hoop dat ik de turbo route mag doen na de 2e periode zodat ik lekker snel klaar ben en aan me HBO kan beginnen Smile

Ik lees vrij veel als ik een leuk boek te pakken heb gekregen. Op het moment dus niks, maar ik wacht op een aantal vervolgen van wat series.

Hmm, het enige wat ik nog verder weet te vertellen is dat ik een vreemde humor heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noëlle
Leerling
Noëlle


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 02-11-11

Isabel aka Astarte Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isabel aka Astarte   Isabel aka Astarte Emptydo nov 03, 2011 6:41 am

HOI! Yay nog iemand van rond mijn leeftijd! haha :p

Marketing en communicatie! Ik doe International Business en daar heb ik ook vaker marketing gerelateerde vakken enzo.. en dit blok moest ik een Marketing communicatieplan schrijven haha! Weet je al wat je hierna wilt gaan doen dan? (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Caleb
Leerling
Caleb


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 03-11-11
Leeftijd : 29

Isabel aka Astarte Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isabel aka Astarte   Isabel aka Astarte Emptydo nov 03, 2011 10:13 pm

Nee ik heb geen idee... Want ik wil denk niet echt de economie in gaan. Ik ga denk een leuke stage zoeken bij een uitgeverij en kijken wat er daar te doen valt. Misschien zie ik wel het licht over een tijdje haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Isabel aka Astarte Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isabel aka Astarte   Isabel aka Astarte Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Isabel aka Astarte
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Off Topic :: Stel jezelf voor!-
Ga naar: