Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Fear of a name increases fear of a thing itself. Albus Dumbledore
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Vooraf afgesproken vriendschappen, vijanden, liefdes en familie.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Vain
Leerling



Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 31-10-11

Vooraf afgesproken vriendschappen, vijanden, liefdes en familie. Empty
BerichtOnderwerp: Vooraf afgesproken vriendschappen, vijanden, liefdes en familie.   Vooraf afgesproken vriendschappen, vijanden, liefdes en familie. Emptydo nov 03, 2011 1:31 am

Zoals Sacha gisteren in het forum al aankaartte, is het raar dat de personage's elkaar niet kennen terwijl ze al 6 jaar bij elkaar op school zitten. Het enige wat daarop kan antwoorden is dat je je daar even bij neer moet leggen. Het is moeilijk om al vrienden te hebben als je niet weet hoe de personen in kwestie reageren, hoe ze zijn. Vandaar dat dit punt gewoon even genegeerd moet worden.

Om te voorkomen dat er al vriendengroepen worden gemaakt en romances worden afgesproken, wil ik dat iedereen het allemaal over zich heen laat komen. Familie afspreken mag wel!

Waarom wil ik niet dat jullie afspreken met wie je personage vrienden wordt en op wie hij/zij verliefd wordt? Omdat je de personage's van de anderen niet kent, je weet niet hoe ze zijn, wat hun hobby's zijn etc. Dus hoe wil je vrienden met iemand zijn die je niet kent? Ik wil dat het allemaal een beetje spontaan verloopt en vooraf afgesproken vriendschappen, vijanden en liefdes verderven dat. Probeer ook met mensen te RPG'en die je eigenlijk nooit eerder hebt gezien op gSm. Geniet van het onbekende.

Terug naar boven Ga naar beneden
Jerryl
Leerling
Jerryl


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Eastbourne

Vooraf afgesproken vriendschappen, vijanden, liefdes en familie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vooraf afgesproken vriendschappen, vijanden, liefdes en familie.   Vooraf afgesproken vriendschappen, vijanden, liefdes en familie. Emptyza nov 05, 2011 11:35 pm

Gelukkig, daar heb ik altijd zo'n hekel aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lance
Leerling
Lance


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 03-11-11

Vooraf afgesproken vriendschappen, vijanden, liefdes en familie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vooraf afgesproken vriendschappen, vijanden, liefdes en familie.   Vooraf afgesproken vriendschappen, vijanden, liefdes en familie. Emptyzo nov 06, 2011 6:58 am

Ik heb er ook niet bepaald iets mee...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vooraf afgesproken vriendschappen, vijanden, liefdes en familie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vooraf afgesproken vriendschappen, vijanden, liefdes en familie.   Vooraf afgesproken vriendschappen, vijanden, liefdes en familie. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vooraf afgesproken vriendschappen, vijanden, liefdes en familie.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Information :: Extra informatie.-
Ga naar: