Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Fear of a name increases fear of a thing itself. Albus Dumbledore
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Vain
Leerling



Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 31-10-11

Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo? Empty
BerichtOnderwerp: Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo?   Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo? Emptywo nov 02, 2011 10:27 am

#Niks tegen Marokkanen, het was alleen toevallig zo dat het beide keren dus marokkanen waren.

Ghehe, long story.
Maandag zat ik alleen in de trein van Utrecht Centraal naar Eindhoven, op weg van school naar huis. Zo'n jongen gaat schuin tegenover me zitten, maar ik let er niet op en zet mijn laptop aan. Na tien minuten ofzo komt die gast naast me zitten en vraagt of ik internet heb -ik heb zo'n dongelstick xd- en vraagt me iets op te zoeken. Vervolgens begint hij te vragen of ik een vriend heb, ik dus ja antwoorden. Hij zo; 'En, lijkt hij op mij?' Mijn vriend is echt zo'n skater dude dus absoluut niet, dus eerlijk antwoordde ik dat het niet zo was. Vervolgens vraagt hij of ik zijn type ben, waarop ik nogmaals kort nee antwoord en langzaam helemaal geïrriteerd wordt. Gaat hij vragen of ik een blackberry heb, nee dus. En dan krijg ik toevallig een smsje, wil ik het lezen, pakt hij mijn mobiel en stuurt een smsje vanuit mijn mobiel naar zijn nummer. Sindsdien krijg ik smsjes van hem. Ongemakkelijkheid tegenover mijn vriend deel 1.

Vandaag zat ik weer alleen in de trein van school uit naar huis. Ditmaal tussen Eindhoven en Weert. Twee jongens komen tegenover me zitten, ja twee Marokkanen en eentje begint helemaal tegen mij te praten en te zeggen dat hij me kent. Toevallig had ik net een vriend die altijd meereist verteld over het voorval van maandag dus ik hem helemaal smsen, je raad nooit wat me nu weer overkomt. En die jongen maar door praten en die andere zat me aan te staren en ik voelde me echt heel ongemakkelijk. Weer de vraag of ik Ping had, weer antwoordde ik dat ik geen blackberry had. En maar blijven zeggen dat hij me kende. En toen was ik op het station en ben ik bijna de trein uitgerend naar mijn vriend die me opwachtte.

Like, ik maak nooit iets mee. Ik ben zo'n type die helemaal niet geïnteresseerd is in andere treinreizigers en die niet sociaal is. Ik heb er een hekel aan om met vreemde mensen te praten. Dus voor mij was dit heel apart, vooral twee keer in een week.

Zo, dat moest ik even kwijt, lol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Falco
Leerling
Falco


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : In the clouds

Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo?   Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo? Emptywo nov 02, 2011 11:37 pm

Bij mij kwam er een keer ineens een neger naast me zitten die geen Nederlands sprak, terwijl er genoeg plek over was in de trein. Dus ik heel subtiel uit het raam blijven kijken, begint 'ie ook tegen me te praten. Wilde mijn nummer, mijn adres, mijn e-mail/MSN en dat allemaal in heel gebrekkig Engels en ik zat daar echt zo van: ga weg, ik ken je niet dus je hoeft niet te weten hoe je me moet bereiken, ik vind je eng. Dus ik ging er nauwelijks op in en toen liep hij ineens weg en ging ergens anders zitten. Ook apart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vain
Leerling



Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 31-10-11

Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo?   Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo? Emptydo nov 03, 2011 12:06 am

Bah, ik vind het echt heel raar, dus nu moet ik Dirk altijd over al mee naartoe nemen want ik wil niet dat het nog een keer voorkomt. Ik kan er echt helemaal niet tegen en ben ook niet goed in negeren want dan word ik rood. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo?   Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo? Emptydo nov 03, 2011 2:37 am

Iknreis nooit met de trein xD Alleen af en toe met school of met vrienden erbij.
Maar dat lijkt me hartstikke creepy als die gasten tegen je beginnen te praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Falco
Leerling
Falco


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : In the clouds

Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo?   Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo? Emptydo nov 03, 2011 2:42 am

Nah, zo'n twee keer per jaar ga ik naar Bussum en verder vallen mijn treinreizen de laatste twee jaar ook wel weer mee. Ik vond het toen ook wel eng, maar na die neger kwam er een student naast me zitten en daar was het wel leuk om mee te praten. Maar dat ging ook niet over het verkrijgen van persoonlijke gegevens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo?   Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo? Emptydo nov 03, 2011 2:52 am

Echt als mensen persoonlijke info aan mij vragen die ik niet ken. En dan vooral mannen, dan zou ik opstaan en weglopen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sally
Leerling
Sally


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 28

Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo?   Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo? Emptydo nov 03, 2011 2:54 am

Freaky, vooral dat die eerste je smsjes stuurt. Kun je zijn nummer niet blokkeren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Vain
Leerling



Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 31-10-11

Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo?   Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo? Emptydo nov 03, 2011 2:57 am

Sally schreef:
Freaky, vooral dat die eerste je smsjes stuurt. Kun je zijn nummer niet blokkeren?

Het is niet prettig nee. Ik heb hem nu staan onder 'niet beantwoorden'. Mijn vriend vond het niet zo prettig. Gelukkig krijg ik over een maand een nieuwe mobiel, maar toch. En nee, je onderschrift is goed hoor. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo?   Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo? Emptydo nov 03, 2011 2:58 am

Ik zou niet reageren op die smsjes, gewoon helemaal niet. Ik snap dat je vriend dat vervelend vind, hij snapt toch wel dat jij dit ook niet wil lijkt me?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sally
Leerling
Sally


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 28

Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo?   Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo? Emptydo nov 03, 2011 2:59 am

Nee, logisch dat je vriend het niet prettig vindt. Sowieso snap ik niet dat die gast het in zijn hoofd haalt om jóuw telefoon af te pakken en daarmee te smsen. Dat is toch in feite privacyschending?
Hmm, da's wel weer mazzel dan, dat je dan een nieuwe mobiel (hopelijk met nieuw nummer) krijgt.
En mooi, haha, dan verander ik hem voorlopig niet (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Vain
Leerling



Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 31-10-11

Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo?   Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo? Emptydo nov 03, 2011 3:07 am

Sally schreef:
Nee, logisch dat je vriend het niet prettig vindt. Sowieso snap ik niet dat die gast het in zijn hoofd haalt om jóuw telefoon af te pakken en daarmee te smsen. Dat is toch in feite privacyschending?
Hmm, da's wel weer mazzel dan, dat je dan een nieuwe mobiel (hopelijk met nieuw nummer) krijgt.
En mooi, haha, dan verander ik hem voorlopig niet (:

Het is ook niet zo dat ik reageer, maar het is gewoon iedere keer als die gast smst waar mijn vriend bij is weer een heel ongemakkelijk. Vandaar dat ik nu mijn mobiel veel vaker uitzet. Ik was ook echt in shock toen hij dat deed, bah.
Terug naar boven Ga naar beneden
Falco
Leerling
Falco


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : In the clouds

Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo?   Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo? Emptydo nov 03, 2011 3:08 am

Ik vind je onderschrift best nice, eigenlijk XD

Het is ook hartstikke opdringerig van die kerel dat hij dat mobieltje afpakte. Ik zou ook niet antwoorden, hooguit een keer "laat me met rust." of iets dergelijks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sally
Leerling
Sally


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 28

Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo?   Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo? Emptydo nov 03, 2011 3:12 am

@Falco, wiens onderschrift, haha?

En verder, ja, ik zou inderdaad ook je mobiel dan wat vaker uitzetten en man, ik denk dat ik eerst in shock zou zijn en daarna hysterisch zou zijn en dan zorgen dat hij mijn telefoonnummer en het smsje verwijdert van zijn telefoon. Maar ja, het is gebeurd, dus veel kun je er helaas niet aan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo?   Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo? Emptydo nov 03, 2011 3:12 am

Vain schreef:
Sally schreef:
Nee, logisch dat je vriend het niet prettig vindt. Sowieso snap ik niet dat die gast het in zijn hoofd haalt om jóuw telefoon af te pakken en daarmee te smsen. Dat is toch in feite privacyschending?
Hmm, da's wel weer mazzel dan, dat je dan een nieuwe mobiel (hopelijk met nieuw nummer) krijgt.
En mooi, haha, dan verander ik hem voorlopig niet (:

Het is ook niet zo dat ik reageer, maar het is gewoon iedere keer als die gast smst waar mijn vriend bij is weer een heel ongemakkelijk. Vandaar dat ik nu mijn mobiel veel vaker uitzet. Ik was ook echt in shock toen hij dat deed, bah.


Snap ik dat dat ongemakkelijk is, maar nogmaals je vriend weet toch dat jij dat ook niet wil?
Wat voor dingen stuurd hij je dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Vain
Leerling



Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 31-10-11

Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo?   Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo? Emptydo nov 03, 2011 3:14 am

Darius schreef:

Snap ik dat dat ongemakkelijk is, maar nogmaals je vriend weet toch dat jij dat ook niet wil?
Wat voor dingen stuurd hij je dan?

Haha, ja mijn vriend weet het. Dingen zoals; 'mooi meisje' en 'ik ga slapen kuskus' like, dude, I don't freaking care.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo?   Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo? Emptydo nov 03, 2011 3:15 am

WTH! Die vent is eng O_o
En gelukkig maar dat hij het snapt xD Had ik ook wel verwacht aan hoe je over je vriend praat. Voor zover je het over hem had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Falco
Leerling
Falco


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : In the clouds

Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo?   Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo? Emptydo nov 03, 2011 3:16 am

@Sally Die van jou, haha, voorliefde voor piraten en vrijheid n.n.

Ik snap sowieso niet dat die kerel blijft smsen. Wat is er niet duidelijk aan het ontbreken van een antwoord O_O
Terug naar boven Ga naar beneden
Sally
Leerling
Sally


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 28

Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo?   Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo? Emptydo nov 03, 2011 3:17 am

Vain schreef:
Darius schreef:

Snap ik dat dat ongemakkelijk is, maar nogmaals je vriend weet toch dat jij dat ook niet wil?
Wat voor dingen stuurd hij je dan?

Haha, ja mijn vriend weet het. Dingen zoals; 'mooi meisje' en 'ik ga slapen kuskus' like, dude, I don't freaking care.

... IEEEW! Dude, volgens mij kent hij je helemaal niet eens? En aaaah, gadverdamme. Ik zou dat dus echt ranzig vinden. Maar op zich, dit is toch privacyschending? Daar zou je toch wat aan kunnen doen, of doen mijn hersenkronkels nu even heel raar xd?

@Falco Haha, ja, ik heb hem geloof ik ook in mijn msnnaam staan. Vind het altijd wel een kenmerkende en intrigerende zin, weet niet precies waarom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vain
Leerling



Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 31-10-11

Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo?   Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo? Emptydo nov 03, 2011 4:05 am

Sally schreef:

... IEEEW! Dude, volgens mij kent hij je helemaal niet eens? En aaaah, gadverdamme. Ik zou dat dus echt ranzig vinden. Maar op zich, dit is toch privacyschending? Daar zou je toch wat aan kunnen doen, of doen mijn hersenkronkels nu even heel raar xd?

@Falco Haha, ja, ik heb hem geloof ik ook in mijn msnnaam staan. Vind het altijd wel een kenmerkende en intrigerende zin, weet niet precies waarom.

Mijn vriend gaat hem morgen bellen, so I hope that works out.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sally
Leerling
Sally


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 28

Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo?   Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo? Emptydo nov 03, 2011 4:25 am

Vain schreef:
Sally schreef:

... IEEEW! Dude, volgens mij kent hij je helemaal niet eens? En aaaah, gadverdamme. Ik zou dat dus echt ranzig vinden. Maar op zich, dit is toch privacyschending? Daar zou je toch wat aan kunnen doen, of doen mijn hersenkronkels nu even heel raar xd?

@Falco Haha, ja, ik heb hem geloof ik ook in mijn msnnaam staan. Vind het altijd wel een kenmerkende en intrigerende zin, weet niet precies waarom.

Mijn vriend gaat hem morgen bellen, so I hope that works out.

Nu ben ik nieuwsgierig, haha, hoe dat gaat aflopen xD.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo?   Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Marokkanen vinden mij aantrekkelijk ofzo?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wat vinden jullie van de lay-out?
» Gemaskerd bal ofzo? :p

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Off Topic :: Kletshoekje.-
Ga naar: