Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Fear of a name increases fear of a thing itself. Albus Dumbledore
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Margriet, aka. Filthy Animal.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Falco
Leerling
Falco


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : In the clouds

Margriet, aka. Filthy Animal. Empty
BerichtOnderwerp: Margriet, aka. Filthy Animal.   Margriet, aka. Filthy Animal. Emptywo nov 02, 2011 9:35 am

Aye there, ik ben Margriet. Nu nog zeventien jaar oud, maar met ingang van 31 december volwassen. Ik doe 6 VWO en heb het profiel Cultuur & Maatschappij. Economie is de enige fout in mijn vakkenpakket. Als het goed is slaag ik dit schooljaar en neem ik volgend jaar een tussenjaar. Dan zul je me in de Verenigde Staten vinden waar ik les op een Highschool zal volgen. Daarna wil ik, denk ik, Pedagogische Wetenschappen studeren in Utrecht of Groningen. Naast school werk ik sinds een aantal weekjes bij de Praxis, waar ik aan de kassa zit.

Ik houd van ontzettend veel dingen. Ik speel basgitaar in een bandje, heb een voorliefde voor rock en punk. Ik teken graag, maar heb een hekel aan schilderen. Mensen leren kennen vind ik ook leuk, en voor een gezellig of inhoudelijk babbeltje sta ik dan meestal ook open. Schrijven doe ik al van jongs af aan, kleine waardeloze verhaaltjes voor mijn ouders, school of eigen vermaak, en het bestaan van het RPGen ontdekte ik toen ik 12 was op een Harry Potter site.

Ik houd dan ook van Harry Potter, hoewel ik Harry Potter zelf niet zo'n superinteressant figuur vind. Ik vind de Marauders, met name Sirius Zwarts, geweldig, maar ook over Sneep, Bellatrix, Fred&George, Draco, Tops en Luna lees ik graag. Ik zeg lezen, want hoewel ik ze natuurlijk allemaal gezien heb, vind ik de films niet zo bijzonder. De boeken zelf heb ik twee jaar geleden al letterlijk kapot gelezen, dus laat ik het nu meestal bij fanfictie - die overigens vrij zeldzaam is - en ander literatuur.

Het meest doorsnee verhaaltje heb ik nu denk ik wel gehad, mocht je meer willen weten dan kun je altijd vragen n.n.

Terug naar boven Ga naar beneden
Noëlle
Leerling
Noëlle


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 02-11-11

Margriet, aka. Filthy Animal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Margriet, aka. Filthy Animal.   Margriet, aka. Filthy Animal. Emptywo nov 02, 2011 9:38 am

Woehoe, dat is tenminste iemand die ongeveer zo oud is als ik haha! :p

Verenigde Staten, superrrrrvet! Ik ga daar misschien stage lopen volgend jaar yay! En anders in Engeland 0: )
Terug naar boven Ga naar beneden
Falco
Leerling
Falco


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : In the clouds

Margriet, aka. Filthy Animal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Margriet, aka. Filthy Animal.   Margriet, aka. Filthy Animal. Emptywo nov 02, 2011 9:41 am

Hoe oud ben je dan?

Ja, klopt! Ik wil het echt al superlang en laatst ontmoette ik een vet leuke jongen die dat ook had gedaan... Dus nu krijg ik echt al half vlinders in mijn buik als ik aan volgend jaar denk. XD
En dat is ook vet! Engeland is ook mooi, though!
Terug naar boven Ga naar beneden
Noëlle
Leerling
Noëlle


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 02-11-11

Margriet, aka. Filthy Animal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Margriet, aka. Filthy Animal.   Margriet, aka. Filthy Animal. Emptywo nov 02, 2011 9:46 am

Ik ben net 2 maanden 19 (a) hahaha. Voel me echt super oud hier... maar goed, aan schrijven zit geen leeftijd :')

Ja het lijkt me ook echt super tof inderdaad! Ik heb meer met Engeland dan met Amerika, maar Amerika lijkt me ook echt geweldig (: Heb er ook al zin in!
Terug naar boven Ga naar beneden
Falco
Leerling
Falco


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : In the clouds

Margriet, aka. Filthy Animal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Margriet, aka. Filthy Animal.   Margriet, aka. Filthy Animal. Emptywo nov 02, 2011 9:51 am

Nog steeds wel een stukje ouder dus XD. Nee klopt, schrijven groeit met je mee.

Hmm, ik vind allebei de landen echt supertof. En dat kan ik me heel goed voorstellen, haha XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Noëlle
Leerling
Noëlle


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 02-11-11

Margriet, aka. Filthy Animal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Margriet, aka. Filthy Animal.   Margriet, aka. Filthy Animal. Emptywo nov 02, 2011 9:53 am

Naja, t scheelt minder dan met de rest hier en ik denk dat jij meer in mijn leeftijdscategorie zit dan de meesten hahah. Niet beledigend bedoeld tegenover de rest natuurlijk, maar toch :') Fijn om iemand te hebben die ook wat ouder is :p hoewel ik het ook heel goed met de rest kan vinden haha

Ja zijn ze ook :p maar ik vind Brits engels gewoon al geweldig haha (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Falco
Leerling
Falco


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : In the clouds

Margriet, aka. Filthy Animal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Margriet, aka. Filthy Animal.   Margriet, aka. Filthy Animal. Emptywo nov 02, 2011 9:58 am

Wat ik echt ontzettend geweldig vind aan het Brits, is dat je heel vaak my "dear", "daling" en "love" hoort, echt geweldig!

Haha, ja ik snap wel wat je bedoelt. Je zit een beetje in een andere fase. Ik ken hier eigenlijk helemaal niemand, geloof ik XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Noëlle
Leerling
Noëlle


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 02-11-11

Margriet, aka. Filthy Animal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Margriet, aka. Filthy Animal.   Margriet, aka. Filthy Animal. Emptywo nov 02, 2011 10:00 am

Uhuh ja en gewoon zo super chique en alles! I likee!

En dat bedoel ik inderdaad haha, ook qua school, misschien werk, dat soort dingen gewoon, hahaa
Terug naar boven Ga naar beneden
Falco
Leerling
Falco


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : In the clouds

Margriet, aka. Filthy Animal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Margriet, aka. Filthy Animal.   Margriet, aka. Filthy Animal. Emptywo nov 02, 2011 10:05 am

Klopt, en het accent... Echt yummish. Maar goed dat ik hem niet heb, want ik zou altijd doorpraten om er maar naar te kunnen luisteren. Bijna dan. n.n

Klopt, en ook interesses soms XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Margriet, aka. Filthy Animal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Margriet, aka. Filthy Animal.   Margriet, aka. Filthy Animal. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Margriet, aka. Filthy Animal.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Off Topic :: Stel jezelf voor!-
Ga naar: