Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Fear of a name increases fear of a thing itself. Albus Dumbledore
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Amber aka page 394

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Cassidy
Leerling
Cassidy


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 02-11-11

Amber aka page 394 Empty
BerichtOnderwerp: Amber aka page 394   Amber aka page 394 Emptywo nov 02, 2011 7:47 am

Nou, ik ben dus Amber, which is pretty obvious. Ik heb een hekel aan leeftijd en ik probeer er altijd onderuit te lopen. Momenteel ben ik nog gewoon scholier, en zit ik op het gymnasium.

Ik ben allesbehalve interessant, maar slechts voor degene die zich wagen aan dit topic geef ik wat meer informatie vrij. Ik ben een huge Harry Potter fan, en ik heb de boeken in het Engels én het Nederlands gelezen. Persoonlijk vind ik de Engelse benamingen een stuk mooier dan die van de Nederlandse. Nederlands vind ik sowieso een crappy taal, maar helaas. Ik moet het er maar mee doen, toch?
Ik RPG momenteel al 2/3 jaar en ik heb er nog steeds plezier in. Schrijven hoorde altijd al bij me. Het enige minpunt is dat mijn verhalen niet zo heel interessant zijn, en ik niet echt een geweldige schrijfster ben. Daarbij heb ik áltijd gebrek aan creativiteit, en als er een ideetje oppopt vergeet ik die al na enkele minuten. Helaas. Ook vind ik de Hunger Games erg leuk en kan ik niet wachten op de film, waar ik zeker heen wil gaan. Verder ben ik ook een HUGE Whovian, wat inhoudt dat ik een grote fan ben van het Doctor Who.
Qua muziek luister ik naar alles. Behalve Justin Bieber, Nicki Minaj, Demi Lovato ennnn dat soort muziek. Sorry als ik je nu beledigd heb, maar het trekt me niet. Wel ben ik al een paar jaar Paramore fan en luister ik sinds 1,5 jaar naar Muse, waar ik vorig jaar ook naar het concert van ben geweest.

Enne.. ik zit sinds kort op toneel. Me gusta.

Salve.

Terug naar boven Ga naar beneden
Falco
Leerling
Falco


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : In the clouds

Amber aka page 394 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Amber aka page 394   Amber aka page 394 Emptywo nov 02, 2011 10:01 am

Oeh, toneel, dat heb ik heel lang gedaan :3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Amber aka page 394
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Off Topic :: Stel jezelf voor!-
Ga naar: