Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Fear of a name increases fear of a thing itself. Albus Dumbledore
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Nadine - Misery Loves Company

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Noëlle
Leerling
Noëlle


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 02-11-11

Nadine - Misery Loves Company Empty
BerichtOnderwerp: Nadine - Misery Loves Company   Nadine - Misery Loves Company Emptywo nov 02, 2011 5:53 am

Aangezien ik alles doe om het leren ook maar een beetje uit te stellen maak ik ook maar een topic (: hihi

Ik ben dus Nadine en ik studeer al (gosh i feel so old right now. nouja, leeftijd zegt niks.. niet in mijn geval :p) Ik zit in mijn tweede jaar van International Business (yeuy, klinkt slim right?) en ik mag volgend jaar op buitenlandse stage! Woehoe! Maar dat is allemaal niet boeiend hahaha.

Op gsm heb ik echt heel lang bekend gestaan als Paramore-fan, totdat ik voor een jaar stopte, waarna niet heel veel mensen me meer kenden en al zeker niet goed.. Maar anyway, ik vind Paramore nog steeds geweldig, net als James Blunt en Maria Mena. Daarnaast luister ik echt heeeeeeeel veel verschillende muziek soorten :p

Ik hou van mode, maar ik heb wel mijn eigen stijl en ik ben verslaafd aan all stars :p De Harry Potter boeken heb ik in het Engels gelezen omdat ik Nederlandse boeken eigenlijk gewoon echt niet kan uitstaan. Mijn favoriete personages zijn Ron en Draco, maar als ik moest kiezen zou Ron die strijd winnen omdat ik hem echt geweldig vind en ik me het meest in hem kan inleven. Overigens vind ik Tonks, Fred en George en Bellatrix ook geweldig. Luna staat ook hoog op mijn lijstje :p Random fact: ik huil om bijna alles wat ook maar een beetje zielig is en met Harry Potter te maken heeft haha. Sue me. Ik ben er teveel mee opgegroeid i guess.