Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Fear of a name increases fear of a thing itself. Albus Dumbledore
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Nadine - Misery Loves Company

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Noëlle
Leerling
Noëlle


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 02-11-11

Nadine - Misery Loves Company Empty
BerichtOnderwerp: Nadine - Misery Loves Company   Nadine - Misery Loves Company Emptywo nov 02, 2011 5:53 am

Aangezien ik alles doe om het leren ook maar een beetje uit te stellen maak ik ook maar een topic (: hihi

Ik ben dus Nadine en ik studeer al (gosh i feel so old right now. nouja, leeftijd zegt niks.. niet in mijn geval :p) Ik zit in mijn tweede jaar van International Business (yeuy, klinkt slim right?) en ik mag volgend jaar op buitenlandse stage! Woehoe! Maar dat is allemaal niet boeiend hahaha.

Op gsm heb ik echt heel lang bekend gestaan als Paramore-fan, totdat ik voor een jaar stopte, waarna niet heel veel mensen me meer kenden en al zeker niet goed.. Maar anyway, ik vind Paramore nog steeds geweldig, net als James Blunt en Maria Mena. Daarnaast luister ik echt heeeeeeeel veel verschillende muziek soorten :p

Ik hou van mode, maar ik heb wel mijn eigen stijl en ik ben verslaafd aan all stars :p De Harry Potter boeken heb ik in het Engels gelezen omdat ik Nederlandse boeken eigenlijk gewoon echt niet kan uitstaan. Mijn favoriete personages zijn Ron en Draco, maar als ik moest kiezen zou Ron die strijd winnen omdat ik hem echt geweldig vind en ik me het meest in hem kan inleven. Overigens vind ik Tonks, Fred en George en Bellatrix ook geweldig. Luna staat ook hoog op mijn lijstje :p Random fact: ik huil om bijna alles wat ook maar een beetje zielig is en met Harry Potter te maken heeft haha. Sue me. Ik ben er teveel mee opgegroeid i guess.

Nouja anyway verder vind ik fotograferen leuk, hou ik van uitgaan en shoppen en werk ik al 3 jaar op de broodafdeling van een supermarkt EN DIT STUK IS WAY TOO LONG dus ik stop maar gewoon met praten en ga weer leren whiiiiiiiiiii.

PS: Heeeeeeft er iemand van jullie misschien tumblr? :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Falco
Leerling
Falco


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : In the clouds

Nadine - Misery Loves Company Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadine - Misery Loves Company   Nadine - Misery Loves Company Emptywo nov 02, 2011 9:34 am

Three cheers for being raised with Harry Potter!

Ik heb wel Tumblr, maar dat heb ik de afgelopen maanden voornamelijk als uitlaatklep over één enkel, nogal zeurderig, onderwerp gebruikt, dus die is nu niet zo heel erg interessant vrees ik...
Terug naar boven Ga naar beneden
Noëlle
Leerling
Noëlle


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 02-11-11

Nadine - Misery Loves Company Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadine - Misery Loves Company   Nadine - Misery Loves Company Emptywo nov 02, 2011 9:40 am

Hahahha wat dan? :p mijne is het ene moment Harry Potter spam, het andere vooral gewoon 'mooie' plaatjes enzo. :')

Ja naja, ik vind het einde van de serie best heftig op de een of andere manier :p net alsof mijn eigen jeugd nu ook officieel is afgesloten en ik afscheid heb moeten nemen van heel goede vrienden... Maar het was het waard I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
Falco
Leerling
Falco


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : In the clouds

Nadine - Misery Loves Company Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadine - Misery Loves Company   Nadine - Misery Loves Company Emptywo nov 02, 2011 9:47 am

Iemand die geen duidelijkheid kon geven, beetje ingewikkeld om zo uit te leggen. Daarvoor had ik wel veelal plaatjes, denk ik n.n

Klopt, dat had ik ook. Toen zeven uit was en ik dat gelezen had, was het echt van: shit. Mijn beste vriendin van toen was ook diehard fan en als kind konden we ook altijd verder fantaseren, of "Harry Pottertje spelen" en die games doen enzo, en daarna kwam daar ook langzaamaan een einde aan (nouja, Harry Pottertje spelen al wel eerder, haha). Alsof er echt iets is overleden, een tijdperk voorbij en afgesloten, etc., want het was zo'n groot onderdeel van je leven geworden, echt heel vreemd XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Noëlle
Leerling
Noëlle


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 02-11-11

Nadine - Misery Loves Company Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadine - Misery Loves Company   Nadine - Misery Loves Company Emptywo nov 02, 2011 9:49 am

Hmm, ik heb de boeken echt heel laat pas gelezen haha. In het Engels dus.. Maar de films heb ik vroeger echt ontzettend vaak bekeken en mijn liefde is echt met de jaren erger geworden :p misschien maar goed ook dat er een einde aan is gekomen :')

En ja I know, zo voelt het voor mij ook hahah. Telkens als ik van die youtube filmpjes zie ofzo moet ik gewoon vaak huilen :') Bleh drama hahah
Terug naar boven Ga naar beneden
Cassidy
Leerling
Cassidy


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 02-11-11

Nadine - Misery Loves Company Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadine - Misery Loves Company   Nadine - Misery Loves Company Emptywo nov 02, 2011 9:51 am

Je bent oud. I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
Falco
Leerling
Falco


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : In the clouds

Nadine - Misery Loves Company Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadine - Misery Loves Company   Nadine - Misery Loves Company Emptywo nov 02, 2011 9:56 am

Nee, ik niet. Ik groeide echt met ze mee. Deel zes en deel zeven heb ik uiteindelijk wel eerst in het Engels gelezen omdat ik niet meer kon wachten, en daarna de rest ook nog geloof ik. Maar meestal houd ik het toch op het Nederlands XD

@Cassidy: of jij bent jong Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Cassidy
Leerling
Cassidy


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 02-11-11

Nadine - Misery Loves Company Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadine - Misery Loves Company   Nadine - Misery Loves Company Emptywo nov 02, 2011 9:58 am

Oh, dat ontken ik ook zeker niet. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Noëlle
Leerling
Noëlle


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 02-11-11

Nadine - Misery Loves Company Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadine - Misery Loves Company   Nadine - Misery Loves Company Emptywo nov 02, 2011 9:59 am

Ik ook, maar dan via de films :p Meteen kijken wanneer ze uitkwamen etc... ik had meer zoiets van ik wil eerst de films zien, dan zijn EN de films geweldig EN kan ik daarna de boeken nog lezen want daar staat echt veeeeel meer in :p hahaha

@Amber: jij bent gewoon een baby. Wink


MAAR IK GA WEER LEREN DOEI X
Terug naar boven Ga naar beneden
Cassidy
Leerling
Cassidy


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 02-11-11

Nadine - Misery Loves Company Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadine - Misery Loves Company   Nadine - Misery Loves Company Emptywo nov 02, 2011 10:01 am

Overdrijven is ook een vak, he, m'dear?

Ik heb ook eerst de films gezien, maar dat was redelijk logisch aangezien ik tamelijk jong was toen de eerste film uitkwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Falco
Leerling
Falco


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : In the clouds

Nadine - Misery Loves Company Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadine - Misery Loves Company   Nadine - Misery Loves Company Emptywo nov 02, 2011 11:25 pm

Waar ik dan eigenlijk wel weer nieuwsgierig naar ben is wat jou Tumblr is? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Noëlle
Leerling
Noëlle


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 02-11-11

Nadine - Misery Loves Company Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadine - Misery Loves Company   Nadine - Misery Loves Company Emptywo nov 02, 2011 11:34 pm

nadinish.tumblr.com haha, de jouwe?

Moet alleen echt eens op zoek gaan naar followers en mensen die ik zelf wil followen hahah :')


SHOULD BE STUDYING
Terug naar boven Ga naar beneden
Falco
Leerling
Falco


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : In the clouds

Nadine - Misery Loves Company Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadine - Misery Loves Company   Nadine - Misery Loves Company Emptywo nov 02, 2011 11:42 pm

jeoparadise.tumblr.com
Maar het is echt een soort uitklaapklept geworden dus het is voornamelijk een hoop gezeur wat er op staat, haha.

Ik ken het probleem. Met nadruk op het "Dying" ja. XS
Terug naar boven Ga naar beneden
Vain
Leerling



Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 31-10-11

Nadine - Misery Loves Company Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadine - Misery Loves Company   Nadine - Misery Loves Company Emptydo nov 03, 2011 12:08 am

Ik was echt teleurgesteld toen de film uitkwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nadine - Misery Loves Company Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadine - Misery Loves Company   Nadine - Misery Loves Company Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nadine - Misery Loves Company
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Off Topic :: Stel jezelf voor!-
Ga naar: