Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Fear of a name increases fear of a thing itself. Albus Dumbledore
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De RPG regels

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Professor Mruel
Schoolhoofd
Professor Mruel


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 07-09-11

De RPG regels Empty
BerichtOnderwerp: De RPG regels   De RPG regels Emptydi nov 01, 2011 10:47 am

Ook hier komen regels voor, om het overzichtelijk te houden.

  • Als eerste, er wordt niet gegodmod. (Het spelen van andermans personage.)
  • Je personage heeft geen uitzonderlijke talenten en is ook niet speciaal in een bepaald iets. (Glamorgana's, faunaten etc.)
  • Je personage is geen familie van een karakter uit de originele HP serie. (Geen uitzonderingen!)
  • Je schrijft in de 3e vorm (hij/zij), verledentijd.
  • Je personage is niet perfect.
  • Ik wil ook niet hebben dat mensen maar met één persoon gaan RPG'en. Je zit hier met bijna 30 mensen op de site, dus denk daar ook aan.
  • De lengte van je post. Dit is iets waarover de meningen zullen gaan verschillen, maar goed. Ik heb besloten geen maximaal aantal regels te maken, maar indien je te vaak te lange posts maakt naar mijn smaak, dan zal ik dat opmerken. Onthoud dat het een RPG is en geen verhaal. Bij een verhaal kun je ieder detail gaan vermelden maar in een RPG moet interactie zitten. Gezien je ook moet verwachten dat er vrij snel gereageerd zal worden moet je ook bij jezelf bedenken of het wel zin heeft om een stukje van 20 regels te gaan schrijven. Ik heb een voorkeur aan kort (vijf á zeven regels), maar gezien niet iedereen er zo over denkt ga ik het hierbij redelijk vrij in houden. Nogmaals mensen die, te vaak, te lange teksten met te weinig inhoud plaatsen, zal ik benaderen.
  • Er worden geen lessen gegeven, er zijn wel docenten maar die zullen vrij vaak onder de leerlingen te vinden zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wingardiumleviosa.actieforum.com
 
De RPG regels
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De forum regels

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Information :: De regels.-
Ga naar: