Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Fear of a name increases fear of a thing itself. Albus Dumbledore
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Vrijdagavond Feestavond

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Sally
Leerling
Sally


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 28

Vrijdagavond Feestavond Empty
BerichtOnderwerp: Vrijdagavond Feestavond   Vrijdagavond Feestavond Emptywo nov 09, 2011 8:19 am

Misschien is het wel een heel slecht idee, hoor, haha (: Maar wat mijn idee was, was om elke echte vrijdagavond het zeg maar een 'feestavond' te zijn in beide leerlingenkamers, waarbij je zelf natuurlijk mag kiezen of je aanwezig bent. Het lijkt mij een goede manier om iedereen, voor degene die aanwezig zijn, natuurlijk, van je afdeling weer te zien en je hebt natuurlijk gewoon een 'party'(:
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizan
Leerling
Elizan


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 02-11-11

Vrijdagavond Feestavond Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdagavond Feestavond   Vrijdagavond Feestavond Emptywo nov 09, 2011 9:33 am

Jaa <3 want er zijn te weinig party's HAHAH
Terug naar boven Ga naar beneden
Falco
Leerling
Falco


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : In the clouds

Vrijdagavond Feestavond Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdagavond Feestavond   Vrijdagavond Feestavond Emptywo nov 09, 2011 9:50 am

Ehm, nou ik vind het prima. Ben benieuwd hoeveel Zwadderaars er zullen zijn XD Daarbij kan ik ook niet elke vrijdag, maar dat is dus geen punt (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Caleb
Leerling
Caleb


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 03-11-11
Leeftijd : 29

Vrijdagavond Feestavond Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdagavond Feestavond   Vrijdagavond Feestavond Emptywo nov 09, 2011 11:37 pm

Mehh ik moet vrijdagavond altijd werken tot uurtje of 10 en dan ligt het er aan of ik nog uitga of niet. Maar dan mis ik de feestavondjes Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Sally
Leerling
Sally


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 28

Vrijdagavond Feestavond Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdagavond Feestavond   Vrijdagavond Feestavond Emptydo nov 10, 2011 4:01 am

Falco schreef:
Ehm, nou ik vind het prima. Ben benieuwd hoeveel Zwadderaars er zullen zijn XD Daarbij kan ik ook niet elke vrijdag, maar dat is dus geen punt (:

Dat is dus het enige nadeel, lol. Agh, desnoods sleuren we de minimum Zwadderaars naar binnen, lol

@ Caleb: Wel, er komen er wel aardig wat, ahah en anders dumpen we er af en toe eentje op zaterdag (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Falco
Leerling
Falco


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : In the clouds

Vrijdagavond Feestavond Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdagavond Feestavond   Vrijdagavond Feestavond Emptydo nov 10, 2011 4:48 am

@Sally, Maar ik ben er zelf ook niet altijd... Het komt redelijk vaak voor dat ik op vrijdag van zes tot negen moet werken en soms heb ik ook feestjes op die dag... XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sally
Leerling
Sally


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 28

Vrijdagavond Feestavond Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdagavond Feestavond   Vrijdagavond Feestavond Emptydo nov 10, 2011 5:01 am

Falco schreef:
@Sally, Maar ik ben er zelf ook niet altijd... Het komt redelijk vaak voor dat ik op vrijdag van zes tot negen moet werken en soms heb ik ook feestjes op die dag... XD

Lol, logisch, maar op zich leek het me wel leuk. Natuurlijk zullen mensen er niet zijn, maar misschien helpt het om het wat levendiger te houden, lol. Idunno xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jenny
Leerling
Jenny


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 27

Vrijdagavond Feestavond Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdagavond Feestavond   Vrijdagavond Feestavond Emptyvr nov 11, 2011 1:51 am

Dus vanavond, hoelaat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sally
Leerling
Sally


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 28

Vrijdagavond Feestavond Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdagavond Feestavond   Vrijdagavond Feestavond Emptyvr nov 11, 2011 2:47 am

Hmm, ik denk gewoon rond half 9 starten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vrijdagavond Feestavond Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdagavond Feestavond   Vrijdagavond Feestavond Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vrijdagavond Feestavond
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Off Topic :: Kletshoekje.-
Ga naar: