Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Fear of a name increases fear of a thing itself. Albus Dumbledore
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Agreable. aka Mai

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jerryl
Leerling
Jerryl


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Eastbourne

Agreable. aka Mai Empty
BerichtOnderwerp: Agreable. aka Mai   Agreable. aka Mai Emptyza nov 05, 2011 9:58 pm

Hei! Ik ben Mai, 13 jaar oud en helemaal Harry Potter verslaafd, zoals de meeste hier.
Ik schrijf heel graag, ik schrijf al langer en jullie mogen zelf beoordelen of ik ook goed schrijf. Zelf vind ik dat mijn talent daar niet ligt, en ik ben altijd heerlijk jaloers op de mensen die het beter kunnen. Ik vind mezelf ook niet slecht, dus vandaar dat ik me nog hier durf te vertonen.
Verder heb ik 3 zusjes, en dat is echt heel erg druk, en ik zit in 3vwo+, dat is ook heel druk dus het verbaast me altijd hoelang ik op de pc kan zitten -terwijlikaltijdzoveeltedoenheb- Oja, ik zit ook nog in de leerlingenraad van mijn school en ik doe 3x per week aan atletiek en ik ga op toneel en ik ga misschien op hiphop. Soms verklaar ik mezelf echt voor gek.

Oja, en ik heb een hekel aan de taal Engels. Ik heb de boeken ook nog niet in het Engels gelezen, waarschijnlijk ga ik dat wel doen om mijn Engels te verbeteren en als ik Harry Potter lees beleef ik er ten minste nog een beetje plezier aan. Ik houd sowieso niet van talen. Doe mij maar Natuurkunde, of Biologie. Of natuurlijk Drama. Very Happy

> Ik heb pas veel later een personage aangemaakt! Hoe dat komt? Ik was weg! :S
Op vakantie, zo kun je het noemen. Toen ik terugkwam wist ik al wel van de site maar ik heb gewoon geen tijd gehad een personage aan te maken. Een jongen is dat geworden (omdat er al meer meisjes dan jongens waren)
Welkom, Jerryl!


Laatst aangepast door Jerryl op za nov 05, 2011 11:24 pm; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Drew
Leerling
Drew


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 02-11-11

Agreable. aka Mai Empty
BerichtOnderwerp: Re: Agreable. aka Mai   Agreable. aka Mai Emptyza nov 05, 2011 10:21 pm

Oeh, hij is hot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jerryl
Leerling
Jerryl


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Eastbourne

Agreable. aka Mai Empty
BerichtOnderwerp: Re: Agreable. aka Mai   Agreable. aka Mai Emptyza nov 05, 2011 11:13 pm

Drew schreef:
Oeh, hij is hot.
Oh, zeker
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Agreable. aka Mai Empty
BerichtOnderwerp: Re: Agreable. aka Mai   Agreable. aka Mai Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Agreable. aka Mai
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Off Topic :: Stel jezelf voor!-
Ga naar: