Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Fear of a name increases fear of a thing itself. Albus Dumbledore
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Cynthia aka. [strike]cynthike200 [/strike]

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Aiden
Leerling
Aiden


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 04-11-11

Cynthia aka. [strike]cynthike200 [/strike] Empty
BerichtOnderwerp: Cynthia aka. [strike]cynthike200 [/strike]   Cynthia aka. [strike]cynthike200 [/strike] Emptyvr nov 04, 2011 10:27 am

Ik ben Cynthia en vroeger zat ik op gSm als cynthike200 (voor de mensen die me daarvan misschien nog kennen). Ik ben zestien jaar en woon in het kleine België. Daar zit ik nu in het vijfde middelbaar Sociaal Technische Wetenschappen.

Ik ben verslaafd aan HP, zoals de meesten hier. Twilight natuurlijk, die boeken zijn geweldig. De Hongerspelen, die boeken ben ik nu voor het eerst aan het lezen maar ik kan niet stoppen. Voor de rest kijk ik ook graag films en series zoals The mentalist, The ghost whisperer, Castle, The vampire Diaries en Without a trace. Ik schrijf zelf ook af en toe verhalen, maar ben er nog nooit in geslaagd om er eentje af te maken omdat ik dan opeens een origineler onderwerop bedenk en daarmee verderga. Ik luister ook heel graag naar muziek, maar met die gigantische lijst ga ik niet beginnen ;p

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Cynthia aka. [strike]cynthike200 [/strike]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Off Topic :: Stel jezelf voor!-
Ga naar: