Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Fear of a name increases fear of a thing itself. Albus Dumbledore
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Lol. Ik word hier zo facking depressief van.

Ga naar beneden 
+2
Daya
Vain
6 plaatsers
AuteurBericht
Vain
Leerling



Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 31-10-11

Lol. Ik word hier zo facking depressief van. Empty
BerichtOnderwerp: Lol. Ik word hier zo facking depressief van.   Lol. Ik word hier zo facking depressief van. Emptyvr nov 04, 2011 4:13 am

Ik denk dat dat iets is wat ik even moet aangeven. De site maakt me depressief, dat is iets wat ik al had zien aankomen. Dus, dit is mijn laatste RPG site, het word me gewoon allemaal te veel en vooral mensen die me dan dwars gaan zitten, dat zijn dingen die ik heel persoonlijk oppak. Dus vandaar, ik hamer op activiteit, omdat ik niet wil dat de site offline gaat, maar anderzijds weet ik niet hoe lang ik zelf nog op de site zal zitten. Tegenstrijdig, ja. Ik ben blij dat de site een succes is, tot nu toe, maar gezien ik nog steeds in de knoop zit met mezelf, wat eigenlijk al een redelijke tijd zo is, was het niet intelligent om de site op dit moment de site aan te maken. Ik was gewoon zo blij dat zoveel mensen enthousiast waren en dat blije gevoel, is nu weg en heeft plaats gemaakt voor een constant depressief gevoel omdat ik wil dat iedereen de site leuk vind. En ik weet dat dat niet kan, maar het is me wel vaker overkomen dat ik naar onmogelijke doelen streef.

That's all. x'd
Terug naar boven Ga naar beneden
Daya
Leerling
Daya


Aantal berichten : 244
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Engeland

Lol. Ik word hier zo facking depressief van. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lol. Ik word hier zo facking depressief van.   Lol. Ik word hier zo facking depressief van. Emptyvr nov 04, 2011 4:43 am

Awh, Chloë, maar de site is echt geweldig, en wij staan allemaal achter je! ;c
Terug naar boven Ga naar beneden
Vain
Leerling



Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 31-10-11

Lol. Ik word hier zo facking depressief van. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lol. Ik word hier zo facking depressief van.   Lol. Ik word hier zo facking depressief van. Emptyvr nov 04, 2011 4:45 am

Lol. Niet allemaal en daar kan ik niet tegen. Ik ben in dit soort dingen gewoon een perfectionist en voel me in dit RPG me niet helemaal op mijn gemak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caleb
Leerling
Caleb


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 03-11-11
Leeftijd : 29

Lol. Ik word hier zo facking depressief van. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lol. Ik word hier zo facking depressief van.   Lol. Ik word hier zo facking depressief van. Emptyvr nov 04, 2011 5:51 am

Kom op, het is pas 1 dagje. Er zijn zwaardere dingen in het leven, een RPG moet je zien als het kleine vermaak op je dag. Niet als iets waar je je rot door voelt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Vain
Leerling



Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 31-10-11

Lol. Ik word hier zo facking depressief van. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lol. Ik word hier zo facking depressief van.   Lol. Ik word hier zo facking depressief van. Emptyvr nov 04, 2011 7:44 am

Egh. Inderdaad we zijn pas een dag bezig, maar gezien ik wel eerder en vaker last heb van depressies is het iets wat ik wil vermelden. Ik neem dingen veel zwaarder op dan anderen. Het is gewoon een fout van mezelf geweest om hieraan te beginnen. Ik begrijp goed dat het allemaal vast overkomt als gezeur en dat het irritant is. Ik moest het gewoon even kwijt. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Caleb
Leerling
Caleb


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 03-11-11
Leeftijd : 29

Lol. Ik word hier zo facking depressief van. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lol. Ik word hier zo facking depressief van.   Lol. Ik word hier zo facking depressief van. Emptyvr nov 04, 2011 9:20 am

Nja gewoon doen waar jij je goed bij voelt Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Noëlle
Leerling
Noëlle


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 02-11-11

Lol. Ik word hier zo facking depressief van. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lol. Ik word hier zo facking depressief van.   Lol. Ik word hier zo facking depressief van. Emptyvr nov 04, 2011 9:27 am

Awww don't stress! Je moet misschien iets minder snel mensen aanvallen als je commentaar hebt, gewoon een beetje op een kalme manier reageren. Ik was ook echt pissed toen je zo op mij reageerde in mijn aanmeldingstopic haha. Snap jouw kant wel, maar het is niet echt motiverend voor mensen als ze op alles worden aangevallen :p Dat is niet gemeen bedoeld, gewoon iets waarmee je het misschien nog gezelliger kan maken hier!

Serieus, ik zit continu op mn mobiel te checken of er nog iemand gepost heeft in de trein enz ohahah! Het blijft heus wel lang actief, ik vind het iig heel leuk Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Vain
Leerling



Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 31-10-11

Lol. Ik word hier zo facking depressief van. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lol. Ik word hier zo facking depressief van.   Lol. Ik word hier zo facking depressief van. Emptyvr nov 04, 2011 9:30 am

Dat is inderdaad een van mijn zwakke punten ja. ): Sorry for that.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noëlle
Leerling
Noëlle


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 02-11-11

Lol. Ik word hier zo facking depressief van. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lol. Ik word hier zo facking depressief van.   Lol. Ik word hier zo facking depressief van. Emptyvr nov 04, 2011 9:33 am

Nou ik word ook wel chagrijnig van sommige mensen hier soms hoor, en niet alleen hier :p ik weet hoe het is als het allemaal niet even gaat zoals je wilt.. Maar gewoon eventjes tot tien tellen en er proberen niet zo veel aandacht aan te besteden :p Volgensmij heeft iedreen er nog heel veel zin in (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Vain
Leerling



Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 31-10-11

Lol. Ik word hier zo facking depressief van. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lol. Ik word hier zo facking depressief van.   Lol. Ik word hier zo facking depressief van. Emptyvr nov 04, 2011 9:51 am

Mijn probleem is dat ik me focus op de slechte dingen en dan de goede dingen niet meer zie, vandaar dat ik sneller uit mijn slof schiet. Maar ik zal er zeker aan werken, gezien ook ik me er absoluut niet prettig bij voel.
Terug naar boven Ga naar beneden
July
Leerling
July


Aantal berichten : 73
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Deventer

Lol. Ik word hier zo facking depressief van. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lol. Ik word hier zo facking depressief van.   Lol. Ik word hier zo facking depressief van. Emptyvr nov 04, 2011 9:54 am

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, maar dat ligt aan mij denk ik. Ik hoop niet dat je ermee stopt, want tot nu toe heb ik er echt veel plezier in om te schrijven. Maar je moet natuurlijk niets doen waar je geen zin in hebt.

But the magic never ends.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sally
Leerling
Sally


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 28

Lol. Ik word hier zo facking depressief van. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lol. Ik word hier zo facking depressief van.   Lol. Ik word hier zo facking depressief van. Emptyvr nov 04, 2011 8:25 pm

Ik snap je punt hoor, maar voor zover ik weet zijn degenen die nu nog over zijn, hartstikke blij met deze site. Ik had dit echt niet willen missen. Ik heb zó veel nieuwe, fantastische mensen ontmoet en ik leer jou ook beter kennen.
Ik hoop natuurlijk dat je niet stopt, maar ja, het is jouw keuze, dus daar sta ik absoluut achter, zelfs al vind ik het niet leuk.
Maar zoals al is vermeld, het is pas vandaag de derde dag, natuurlijk is het nu nog een beetje stressig en oppervlakkig, iedereen moet nog een beetje inkomen, hun personages leren kennen. Ik ben er van overtuigd dat het over een paar dagen al een stuk minder stressig en oppervlakkig is. Ik zit iniedergeval met veel vreugde op deze site (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Lol. Ik word hier zo facking depressief van. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lol. Ik word hier zo facking depressief van.   Lol. Ik word hier zo facking depressief van. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lol. Ik word hier zo facking depressief van.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ik word hier gek ;o
» Het spijt me lieve mensen hier.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Off Topic :: Kletshoekje.-
Ga naar: