Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Fear of a name increases fear of a thing itself. Albus Dumbledore
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 oke, wtf?

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




oke, wtf?          Empty
BerichtOnderwerp: oke, wtf?    oke, wtf?          Emptydo nov 03, 2011 7:13 pm

Ik krijg net een smsje van mijn vriendin Emma die zegt dat jullie haar uit de site hebben geschopt.
Waarom in godsnaam doen jullie dat? Is toch nergens voor nodig? Sorry dat ik het zeg maar ik vind het onbeleefd.

NOTE: Ik val jullie niet aan. Ik wil alleen weten waarom Emma van de site is geschopt. Voor de rest geef ik mijn mening.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noëlle
Leerling
Noëlle


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 02-11-11

oke, wtf?          Empty
BerichtOnderwerp: Re: oke, wtf?    oke, wtf?          Emptydo nov 03, 2011 8:32 pm

Wat was haar account? Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




oke, wtf?          Empty
BerichtOnderwerp: Re: oke, wtf?    oke, wtf?          Emptydo nov 03, 2011 8:52 pm

Laat maar, ik weet al waarom.

Ik heb er niks over te zeggen. Als mijn vriendin al zo behandeld wordt terwijl ze geen ene fck verkeerd heeft gedaan en ze hier alleen maar wou RPG'en (ze kan er niets aan doen dat mensen niet tegen kritiek kunnen), dan wil ik niet weten hoe het voor anderen zal aflopen wanneer er een meningsverschil ontstaat.
Kijk, dit is kritiek ;x doe er wat mee ;] trololo~
Terug naar boven Ga naar beneden
Vain
Leerling



Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 31-10-11

oke, wtf?          Empty
BerichtOnderwerp: Re: oke, wtf?    oke, wtf?          Emptyvr nov 04, 2011 2:54 am

Egh. Ten eerste, je hoort alles maar van een kant. Hoe ze tegen mij deed is niet acceptabel, vooral niet gezien ik hier hard voor heb gewerkt. Bovendien vroeg ze zelf waar het verwijder knopje stond en toen heb ik daar even mee geholpen. Gezien je sowieso al zult weigeren je mening te veranderen omdat je met haar vrienden bent, ga ik niet eens een poging doen. Ze heeft niet eens kritiek gegeven, dus dat is ook iets wat ik een beetje apart vind. Enfin, ik heb niks tegen jou als persoon, maar ga niet oordelen als je maar een kant kent. Thanks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa aka Iris
Leerling
Elisa aka Iris


Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 02-11-11

oke, wtf?          Empty
BerichtOnderwerp: Re: oke, wtf?    oke, wtf?          Emptyvr nov 04, 2011 4:40 am

Dit is aanvallen... Wanneer je iemand niet aan wil vallen en gewoon de reden wil weten vraag je dat gewoon netjes zonder zoveel druk achter je woorden te zetten of nog beter, een prive bericht. Want alleen de eigenaar van de site weet waarom diegene er is geblokkeerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




oke, wtf?          Empty
BerichtOnderwerp: Re: oke, wtf?    oke, wtf?          Emptyvr nov 04, 2011 4:58 am

Van wat ik van haar hoor is dat jullie haar compleet negeren. Nee, beter gezegd: Ik heb het zelfs gezien in de forums. En tja, dat vind ik nou niet kunnen. RPGen doe je SAMEN. Buitensluiten is niet van sprake. Hier dus wel. En nu kun je heel leutig zeggen dat ik niet jouw kant van het verhaal heb gehoord, maar ik ken Emma al vijf jaar en ze heeft nog nooit tegen mij gelogen. Dat zal ze ook niet doen. Bovendien bereikt ze er niks mee om hierover te gaan liegen en ze gaat heus niet zomaar vrijwillig weg bij een RPG site. Jajaja, ik verdedig haar omdat ze mijn vriendin is. Logisch toch? Zou iedereen doen~

Oh, nog eventjes over de zogenaamde "drukkende" delen van mijn berichten: Deal with it. Life's not like daisies and daffodills, so are words.
Ik ga weer weg, krijg het gevoel dat ik hier zo dadelijk niet welkom meer ben ;] kleine tip voor de almachtige beheerder: neem alles niet zo serieus hier. Denk aan pony's en regenbogen(holy balls, misschien vliegt daar een Nyan cat tussen o3o)~ trololo
Bye puistenpubers~ (leuk woord)
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël
Leerling
Daniël


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 02-11-11

oke, wtf?          Empty
BerichtOnderwerp: Re: oke, wtf?    oke, wtf?          Emptyvr nov 04, 2011 5:05 am

De site was nog maar net open en dan weet je al dat men je negeert, terwijl nog niet eens iedereen online was geweest? Dat is een beetje aanstellerij. Ik snap dat je haar verdedigd als vriendin zijnde, maar nu ga je wel een beetje te ver.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vain
Leerling



Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 31-10-11

oke, wtf?          Empty
BerichtOnderwerp: Re: oke, wtf?    oke, wtf?          Emptyvr nov 04, 2011 5:11 am

Adrian schreef:
Van wat ik van haar hoor is dat jullie haar compleet negeren. Nee, beter gezegd: Ik heb het zelfs gezien in de forums. En tja, dat vind ik nou niet kunnen. RPGen doe je SAMEN. Buitensluiten is niet van sprake. Hier dus wel. En nu kun je heel leutig zeggen dat ik niet jouw kant van het verhaal heb gehoord, maar ik ken Emma al vijf jaar en ze heeft nog nooit tegen mij gelogen. Dat zal ze ook niet doen. Bovendien bereikt ze er niks mee om hierover te gaan liegen en ze gaat heus niet zomaar vrijwillig weg bij een RPG site. Jajaja, ik verdedig haar omdat ze mijn vriendin is. Logisch toch? Zou iedereen doen~

Oh, nog eventjes over de zogenaamde "drukkende" delen van mijn berichten: Deal with it. Life's not like daisies and daffodills, so are words.
Ik ga weer weg, krijg het gevoel dat ik hier zo dadelijk niet welkom meer ben ;] kleine tip voor de almachtige beheerder: neem alles niet zo serieus hier. Denk aan pony's en regenbogen(holy balls, misschien vliegt daar een Nyan cat tussen o3o)~ trololo
Bye puistenpubers~ (leuk woord)

Je bent vrij kinderachtig nu, met je 'puistenpuber'. Verder zeg ik ook niet dat ze liegt en als je goed had gelezen had je dat ook gezien, maar dat ze zich niet prettig gedroeg naar mij toe. Ze is door niemand hier genegeerd, gezien ze al verwijderd is voor het RPG überhaupt begon, dus het klopt niet. Nee, dat is niet logisch. Als je vriendin iets verkeerd heeft gedaan, wat in dit geval zo is, dan moet je dat onder ogen kunnen ziet. Het waanbeeld van perfectie dat jij blijkbaar bij haar ziet, is bij mij heel anders. Al vanaf het aanmeld forum was ze niet de persoon die zich helemaal oké gedraagde, maar ze heeft gezegd dat ik er geen spijt van zou krijgen. Nou, ik had gisteren enorm veel spijt. En helaas, voor kleuters gaat het misschien over Pony's en regenbogen, maar gezien ik blijkbaar realistischer denk dan jij, is dat geen optie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




oke, wtf?          Empty
BerichtOnderwerp: Re: oke, wtf?    oke, wtf?          Emptyvr nov 04, 2011 6:07 am

@Daniël-mens: Pfft, ik was ook nieuw op een RPG-site en ik werd niet genegeerd dus dat argument kun je niet meer gebruiken.

Ze gedroeg zich niet prettig naar jou toe? Volgens mij ben jij gewoon degene die niet tegen kritiek kan of je snapt gewoon niet dat ze de opmerkingen niet verkeerd bedoeld. Ze heeft geen enkele reden gehad om je af te katten (nu wel, vrees ik).
Dat bedoelde ik dus met niet alles té serieus nemen. Kritiek is juist goed, dan doe je het de volgende keer beter maar helaas kun jij geen kritiek hebben. Zie de topic waarin je om een mening over de layout vraagt: Iedereen vindt het logo onscherp en bij jou is hij wel scherp? Alsjeblieft, zeg. Daar houd je niemand mee voor de gek.
Ze gedraagde zich niet oké? Dat is werkelijk waar het aller-aller-aller-zwakste argument dat ik ooit heb gehoord. Niet alleen zwak maar ook behoorlijk bekrompen. Vel geen oordeel over mensen wanneer ze je niet kent! Anders ben je wel behoorlijk oppervlakkig.

Echt serieus, wát heeft zij verkeerd gedaan? Haar mening geven? Sarcastische opmerkingen maken? Dat zijn minieme dingen, schat. Je neemt het weer eens veel te serieus. Als je met die stomme rot redenen haar het RPG zuur maakt(leven klinkt weer zo overdreven~) ben je behoorlijk laag. Je had haar sowieso helemaal niet moeten aanvallen, ze zei alleen maar dat ze ook weinig online zou komen zodat je er rekening mee kon houden en als je dat niet zou doen, dat ze dan gewoon zou stoppen. That's all. Nothing else. Je bent van muggen olifanten aan het maken, en nog behoorlijk ook.
Realistischer? Fuahahah, laat me niet lachen. Omdat je net 16 bent geworden betekent niet dat je volwassen bent, dear.

D'oh, tegen jou debatteren is niet leuk ;c wees toch eens wat creatiever/logischer met je antwoorden, want op dit moment laat je me ze alleen maar weerleggen~
Terug naar boven Ga naar beneden
Caleb
Leerling
Caleb


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 03-11-11
Leeftijd : 29

oke, wtf?          Empty
BerichtOnderwerp: Re: oke, wtf?    oke, wtf?          Emptyvr nov 04, 2011 6:54 am

@Adrian

Je bent nu zelf van iets kleins ook iets behoorlijk groots aan het maken... Ze is de baas van de site dus ze heeft het recht om iemand eruit te kicken. Als je dat vervelend vindt: oke, vervelend. Maar ga er niet zo'n probleem van maken, dan kan je denk ik ook beter gewoon weggaan, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Vain
Leerling



Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 31-10-11

oke, wtf?          Empty
BerichtOnderwerp: Re: oke, wtf?    oke, wtf?          Emptyvr nov 04, 2011 7:34 am

Lol. Kritiek is alleen positief als het ook op die manier wordt verwoord. Zoiets heet opbouwende kritiek. Maar blijkbaar heb je nogsteeds niet gelezen dat ze ook geen kritiek heeft gegeven. Je bent wel heel standaart bezig he. Je hoort haar kant van het verhaal en denkt meteen te weten wat er allemaal gezegd is. Dat heet oordelen trekken. En verder vind ik het ook typisch dat je over mijn leeftijd begint weer zoiets dan nergens mee te maken heeft. Je begint allemaal dingen erbij te halen die gewoon niet nodig zijn. Lol, als ik haar niet op mijn site, je weet wel door mij gemaakt, wil hebben dan heb ik daar alle recht op. Dat zij zo jankerig is, Idc. Je beny gewoon een typisch voorbeeld van iemand die ontzettend koppig en onnozel is. Als zij zich niet oke gedraagt kan dat ook een reden zijn om haat van de site schoppen.
Want zeg nou eens eerlijk, had ik haar echt laten meedoen als ik haar geen kans wilde geven want waarom zou ik haar dan überhaupt toe laten op de site?

Als je hier verder over wil discussieren dan verzoek ik je vriendelijk om me een prive mail te sturen gezien het, integenstelling tot wat je in het topic hebt staan, wel aanvallend is allemaal.

En een extra opmerking, noem me geen schat. Het is op iedere manier onnodig en zelfs vrij kinderachtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





oke, wtf?          Empty
BerichtOnderwerp: Re: oke, wtf?    oke, wtf?          Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
oke, wtf?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Off Topic :: Kletshoekje.-
Ga naar: