Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Fear of a name increases fear of a thing itself. Albus Dumbledore
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Hoe werkt dit forum?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Vain
Leerling



Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 31-10-11

Hoe werkt dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Hoe werkt dit forum?   Hoe werkt dit forum? Emptydo nov 03, 2011 1:23 am

Ik heb al vaak de vraag gekregen hoe we het precies gaan doen met meeten. Per personage mag je één keer een topic maken. Dit doe je alsvolgt;

Stap een: In de titel van het topic zet je 'Wie wil {naam van je personage} meeten?'
Stap twee: In het bericht hoeft vrij weinig te staan, je kunt erbij zetten aan wat voor iemand je personage nu behoefde heeft om mee te praten.
Stap drie: Je mag het forum omhoog bumpen als je weer zin hebt om je personage te meeten.

Hoe reageer je op een topic?

Stap een: Je zet neer; '{Naam van personage} wil je meeten.'
Stap twee: Je mailt degene in kwestie waar je mee wilt meeten. (Dit doe je door een PM te sturen (Private Message)

Regels!
- Er worden geen gesprekken gevoerd op de topics.
- Wanneer er te vaak gemeet wordt ga ik dat aangeven. Het is natuurlijk ook de bedoeling om met z'n allen af te spreken!
- Probeer niet alleen met mensen af te spreken die je altijd meet, er zijn hier 30 personage's, 30 verschillende personen, creëer vrienden, vijanden, romance's etc.
- Je kunt niet met iedereen te vriend zijn.
- Let erop dat je jezelf niet gaat tegenspreken. Hiermee bedoel ik dat je eerst aangeeft die al jaren niet te mogen en dat je in een ander topic direct vrienden met de persoon in kwestie bent.
- Ook romance's moeten opgebouwd worden, het gebeurt niet -boem, klap, bam-, ik ben verliefd, zullen we zoenen?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoe werkt dit forum?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De forum regels
» Forum voor je personage aanmaken.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Off Topic :: Meeting topics.-
Ga naar: