Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Fear of a name increases fear of a thing itself. Albus Dumbledore
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Chloë aka. Per Sempre.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Vain
Leerling



Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 31-10-11

Chloë aka. Per Sempre. Empty
BerichtOnderwerp: Chloë aka. Per Sempre.   Chloë aka. Per Sempre. Emptywo nov 02, 2011 7:37 am

Well, hey there. Toen ik dit forumonderdeel aanmaakte had ik eigenlijk nog niet echt bedacht wat mensen hierbij moeten neerzetten, vandaar dat ik nu gefrustreerd op mijn toetsenbord aan het rammen ben omdat ik écht niks weet te vertellen. Mensen kennen mij waarschijnlijk als Per Sempre, maar zo nu en dan wordt Nero. ook herinnert, mijn oude account op gSm. Ik RPG sinds mijn 12de, schrijf verhalen sinds ik kon tekenen (nee, ik kan niet goed tekenen) en heb een voorliefde voor historische RPG's. Zo, dat ben ik. Ook ben ik 16 jaar oud, studeer ik MHBO Journalistiek en Communicatie in Utrecht, waarvoor ik dagelijks 4 uur reis. (2 uur heen, 2 uur terug). Ik heb een obsessie voor Harry Potter, maar lees ook andere boeken.

En tja, voor meer dingen moet je me maar mailen. Hier kun je me vinden als schoolhoofd, Professor Mruel of als Vain.

Loves,
Chloë
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Chloë aka. Per Sempre.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Off Topic :: Stel jezelf voor!-
Ga naar: