Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Fear of a name increases fear of a thing itself. Albus Dumbledore
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Mijn excuses..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Allen
Leerling
Allen


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In your closet, next to the monkey.

Mijn excuses.. Empty
BerichtOnderwerp: Mijn excuses..   Mijn excuses.. Emptywo nov 16, 2011 3:50 am

Ik kreeg vanmiddag een mailtje over activiteit, wat ik zeker niet erg vond, en ben even gaan kijken.. En tot mijn ongelooflijke schaamte, spijt en verdriet zie ik dat ik inderdaad niks gemeld heb.
Nu klinkt het als een raadseltje voor jullie, dus ik zal het even uitleggen.

Rond 2 weken geleden kreeg ik straf van mijn moeder. De reden? Een onvoldoende, alweer, voor wiskunde. Nu weet ik van mezelf dat ik zwaar slecht ben in wiskunde maar ik ben heel brutaal en heb het allemaal genegeerd. Mijn moeder werd daar boos om en daar kwam ie: Twee weken geen computer/ internet. Ik was natuurlijk erg boos, maar ik snap waarom ze het deed.

Hoe dan ook, ik kreeg rond de 10 minuten die dag om mijn dingen te regelen.. en heb dus in alle haast alle RPG's waaraan ik mee deed gemeld dat ik er niet kon zijn. Ook hier heb ik dit gedaan, maar hij staat er niet bij. Ik denk dat ik in mijn haast niet op verzenden of zoiets dergelijks heb geklikt..
Daarna heb ik wel soms op gSm gezeten, wanneer ik eerder uit was en mijn moeder dus nog niet thuis was. Maar Rpg'en heb ik toen niet kunnen doen omdat ik geen tijd had om lange stukken te typen, laat staan de interactie tussen andere..

Ik heb jullie dus twee weken laten zitten.. En daar voel ik me echt heel erg rottig over. >,<
Het spijt me dus enorm.. en ik hoop dat jullie het niet te erg vinden. Als jullie dat willen, en dat nog kan.. Wil ik vanaf graag weer vrijdag (Want dan is mijn straf afgelopen) graag weer mee schrijven. :$

Terug naar boven Ga naar beneden
Sally
Leerling
Sally


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 27

Mijn excuses.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn excuses..   Mijn excuses.. Emptywo nov 16, 2011 3:59 am

Natuurlijk mag je mee schrijven Very Happy! Graag zelfs! Ik snap het helemaal (zoals ik ook al zei op gSm), dus hopelijk tot vrijdag Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn excuses..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Off Topic :: Kletshoekje.-
Ga naar: