Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Fear of a name increases fear of a thing itself. Albus Dumbledore
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het spijt me lieve mensen hier.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Het spijt me lieve mensen hier. Empty
BerichtOnderwerp: Het spijt me lieve mensen hier.   Het spijt me lieve mensen hier. Emptyzo nov 06, 2011 11:51 am

Ja, het spijt me maar ik kan niet anders. Ik verwijder mezelf. Niet omdat de site niet goed is, de mensen niet aardig zijn of het RPG me niet aanstaat. Maar simpelweg omdat ik geen klik met mijn personage voel. En het is dan wel zo dat ze niet is uitgewerkt maar dan nog, ik moet een klik hebben met het plaatje en die heb ik niet want eigenlijk baseer ik daar alles op. En nu ik die niet heb, maar wel een beeld in mijn hoofd heb voel ik me er niet prettig bij. Natuurlijk kan er dan gezegd worden van kies een ander plaatje maar zo werkt het in mijn hoofd gewoon niet, daar kan ik niets aan doen. Maar het punt is dus, dat zoals nu mijn personage me niet aan staat. Waardoor ik slecht ga schrijven en steeds minder online ben. Dat weet en herken ik van mezelf en dat wil ik jullie niet aandoen. Deze site verdiend veel activiteit en goede schrijfsters en aangezien ik daar nu niet aan voldoe en ik weet dat ik daar niet aan ga voldoen stop ik. En Chloë, je site is echt top, maar het ligt nu gewoon aan mij.
I'm sorry lieve mensen echt waar. Maar ik kan het nu gewoon niet anders aan en ik wil de site niet verpesten.
Heel veel liefs, Nicolette.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het spijt me lieve mensen hier.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ik word hier gek ;o
» Lol. Ik word hier zo facking depressief van.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Off Topic :: Kletshoekje.-
Ga naar: