Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Fear of a name increases fear of a thing itself. Albus Dumbledore
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ik wil geen partypooper zijn of zo,

Ga naar beneden 
+6
Elisa aka Iris
Evangeline
Professor Mallaidh
Vain
Noëlle
Cassidy
10 plaatsers
AuteurBericht
Cassidy
Leerling
Cassidy


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 02-11-11

Ik wil geen partypooper zijn of zo, Empty
BerichtOnderwerp: Ik wil geen partypooper zijn of zo,   Ik wil geen partypooper zijn of zo, Emptyvr nov 04, 2011 9:36 am

maar ik vind die leraren wel héél erg jong. McGonagall was ook geen 18 meer toen ze les gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noëlle
Leerling
Noëlle


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 02-11-11

Ik wil geen partypooper zijn of zo, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik wil geen partypooper zijn of zo,   Ik wil geen partypooper zijn of zo, Emptyvr nov 04, 2011 9:37 am

Zoals ik dus al zei...... hahahah


Ja misschien maak ik ook nog wel een leraar, een wat oudere dan. Als dat mogelijk is. En als ik er zin in heb :') potions ftw
Terug naar boven Ga naar beneden
Cassidy
Leerling
Cassidy


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 02-11-11

Ik wil geen partypooper zijn of zo, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik wil geen partypooper zijn of zo,   Ik wil geen partypooper zijn of zo, Emptyvr nov 04, 2011 9:39 am

Noëlle schreef:
Zoals ik dus al zei...... hahahah


Ja misschien maak ik ook nog wel een leraar, een wat oudere dan. Als dat mogelijk is. En als ik er zin in heb :') potions ftw

Exactly my thoughts. Heb nu de neiging om een soort Snape aan te maken. Liefst met rimpels erbij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noëlle
Leerling
Noëlle


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 02-11-11

Ik wil geen partypooper zijn of zo, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik wil geen partypooper zijn of zo,   Ik wil geen partypooper zijn of zo, Emptyvr nov 04, 2011 9:40 am

Ja me too XD maar dat zou ik sowieso niet doen want dan beledig ik hoe dan ook Snape haha : (
Terug naar boven Ga naar beneden
Vain
Leerling



Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 31-10-11

Ik wil geen partypooper zijn of zo, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik wil geen partypooper zijn of zo,   Ik wil geen partypooper zijn of zo, Emptyvr nov 04, 2011 9:52 am

Ja, dat is waar. Ik heb er eerlijk gezegd nog niet echt naar gekeken, maar ik ga het nu even doorlezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noëlle
Leerling
Noëlle


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 02-11-11

Ik wil geen partypooper zijn of zo, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik wil geen partypooper zijn of zo,   Ik wil geen partypooper zijn of zo, Emptyvr nov 04, 2011 9:53 am

Vain schreef:
Ja, dat is waar. Ik heb er eerlijk gezegd nog niet echt naar gekeken, maar ik ga het nu even doorlezen.

Moet je vragen of je een leraar mag maken of mag dat gewoon? (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Vain
Leerling



Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 31-10-11

Ik wil geen partypooper zijn of zo, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik wil geen partypooper zijn of zo,   Ik wil geen partypooper zijn of zo, Emptyvr nov 04, 2011 9:54 am

Noëlle schreef:

Moet je vragen of je een leraar mag maken of mag dat gewoon? (:

Dat mag gewoon hoor, alleen dubbelrollen in de vorm van leerlingen heb ik liever niet. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Professor Mallaidh
Leerling
Professor Mallaidh


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 04-11-11

Ik wil geen partypooper zijn of zo, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik wil geen partypooper zijn of zo,   Ik wil geen partypooper zijn of zo, Emptyvr nov 04, 2011 10:01 am

There there.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noëlle
Leerling
Noëlle


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 02-11-11

Ik wil geen partypooper zijn of zo, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik wil geen partypooper zijn of zo,   Ik wil geen partypooper zijn of zo, Emptyvr nov 04, 2011 10:03 am

Hmm oke, ik denk dat ik er zo wel een maak! Weet alleen niet hoe actief ik ermee ga zijn, maar denk dat dat niet zo heel veel uitmaakt right? Ik probeer uiteraard wel regelmatig te posten :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Evangeline
Leerling
Evangeline


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

Ik wil geen partypooper zijn of zo, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik wil geen partypooper zijn of zo,   Ik wil geen partypooper zijn of zo, Emptyza nov 05, 2011 5:47 am

Ik vind dat we iets té veel leerkrachten hebben naar m'n zin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa aka Iris
Leerling
Elisa aka Iris


Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 02-11-11

Ik wil geen partypooper zijn of zo, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik wil geen partypooper zijn of zo,   Ik wil geen partypooper zijn of zo, Emptyza nov 05, 2011 10:33 pm

Partypooper, leuk woord.;a
Terug naar boven Ga naar beneden
Professor Philencia
Leerling
Professor Philencia


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 35

Ik wil geen partypooper zijn of zo, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik wil geen partypooper zijn of zo,   Ik wil geen partypooper zijn of zo, Emptyzo nov 06, 2011 1:21 am

Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Noëlle
Leerling
Noëlle


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 02-11-11

Ik wil geen partypooper zijn of zo, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik wil geen partypooper zijn of zo,   Ik wil geen partypooper zijn of zo, Emptyzo nov 06, 2011 1:42 am

Het is wel zo? XD De helft van de leraren zou zomaar nog student kunnen zijn bij wijze van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa aka Iris
Leerling
Elisa aka Iris


Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 02-11-11

Ik wil geen partypooper zijn of zo, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik wil geen partypooper zijn of zo,   Ik wil geen partypooper zijn of zo, Emptyzo nov 06, 2011 1:45 am

Ja dat ben ik met jullie eens;d vond het woord alleen zo grappig.xd Moet even 15 jaar bij op worden geteld bij de leeftijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lance
Leerling
Lance


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 03-11-11

Ik wil geen partypooper zijn of zo, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik wil geen partypooper zijn of zo,   Ik wil geen partypooper zijn of zo, Emptyzo nov 06, 2011 6:42 am

Aan de andere kant is het misschien wel raar om iemand van middelbare leeftijd even te gaan ontmoeten. Haha! (':
Terug naar boven Ga naar beneden
Noëlle
Leerling
Noëlle


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 02-11-11

Ik wil geen partypooper zijn of zo, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik wil geen partypooper zijn of zo,   Ik wil geen partypooper zijn of zo, Emptyzo nov 06, 2011 6:54 am

Maar het zijn leraren? Die hoeven ook niet gezellig met studenten te doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Caleb
Leerling
Caleb


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 03-11-11
Leeftijd : 29

Ik wil geen partypooper zijn of zo, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik wil geen partypooper zijn of zo,   Ik wil geen partypooper zijn of zo, Emptyzo nov 06, 2011 8:48 am

Nee idd, het zou leuker zijn als er wat van die oudere "wijzere" leraren in voorkwamen. Dat is ook wat realistischer. Misschien kunnen die ook weleens gewoon iets origineels verzinnen om het rpg wat op te lichten zegmaar
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Leerling
Sarah


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 02-11-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hogwarts

Ik wil geen partypooper zijn of zo, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik wil geen partypooper zijn of zo,   Ik wil geen partypooper zijn of zo, Emptyzo nov 06, 2011 9:29 am

Inderdaad, haha, dat dacht ik vanmiddag ook al ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ik wil geen partypooper zijn of zo, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik wil geen partypooper zijn of zo,   Ik wil geen partypooper zijn of zo, Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik wil geen partypooper zijn of zo,
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Off Topic :: Kletshoekje.-
Ga naar: