Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Fear of a name increases fear of a thing itself. Albus Dumbledore
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De invullijst.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Professor Mruel
Schoolhoofd
Professor Mruel


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 07-09-11

De invullijst. Empty
BerichtOnderwerp: De invullijst.   De invullijst. Emptyma okt 31, 2011 11:10 pm

Ik wil eigenlijk dat je je personage pas leert kennen in het RPG zelf. Dat de handelingen die ze doen niet moeten passen bij hetgene dat je geschreven hebt dat ze zou doen, maar zoals het in je hoofd zit.

Ik bedoel hiermee dat de personages een onbeschreven blad zijn. Gezien je ook in de echte wereld zeg maar niet even een blaadje voor je krijgt met daarop informatie van anderen. Je moet elkaar leren kennen en dat wil ik hier ook hebben.

Ik wil niet hebben dat er personage's worden aangemaakt die iets speciaals hebben. (Faunaten, glamorgana's etc.) LET HIER OP!

Dit houd dus in dat de invullijst niet lang ingevuld hoeft te worden. Ik weet dat iedereen die meedoet ervaren is, dus daar hoef ik al niet op te beoordelen. Ik wil eigenlijk dat iedereen een nieuw personage voor dit RPG creëert. Het liefste wat bijzondere types en keep in mind; niemand is perfect!

Dit moet je invullen als leerling:

Volledige naam: (Ga niet overdrijven. Anna Elisabeth Carter vind ik eigenlijk al meer dan genoeg.)
Eventuele bijnamen: (Spreekt voor zichzelf.)
Geboortedatum: (Iedereen zit in het zesde leerjaar, dit houdt in dat ieder 16 á 17 jaar is.)
Afkomst: (Alleen het land of landen, dus niet; Zijn moeder kwam uit Frankrijk en zijn vader gewoon uit Brittanië.)
Adeling:
Kleur ogen: (Blauw, groen, bruin of grijs. Geen ogen die van kleur kunnen verwisselen, geen bruine ogen met groene vlekjes. Hou het simpel.)
Kleur haar: (Ook hierbij, geen haar dat van kleur kan verwisselen. Excentrieke kleuren qua haar mag wel. Dus bijv. roze plukjes etc.)
Lengte: (Hierbij alleen het getal neerzetten, niemand hoeft te weten of je personage ermee tevreden is of niet.)
Gewicht: (Ook hier, niet gaan toevoegen hoe dat komt.)
Extra toelichting qua uiterlijk: (Niet te veel in detail gaan treden, gewoon de basis dingen.)

Dit moet je invullen als leraar.

Volledige naam: (Ga niet overdrijven. Anna Elisabeth Carter vind ik eigenlijk al meer dan genoeg.)
Eventuele bijnamen: (Spreekt voor zichzelf.)
Geboortedatum: (Iedereen zit in het zesde leerjaar, dit houdt in dat ieder 16 á 17 jaar is.)
Afkomst: (Alleen het land of landen, dus niet; Zijn moeder kwam uit Frankrijk en zijn vader gewoon uit Brittanië.)
Geeft les in: (Maximaal 3 vakken.)
Afkomstig van de afdeling:
Kleur ogen: (Blauw, groen, bruin of grijs. Geen ogen die van kleur kunnen verwisselen, geen bruine ogen met groene vlekjes. Hou het simpel.)
Kleur haar: (Ook hierbij, geen haar dat van kleur kan verwisselen. Excentrieke kleuren qua haar mag wel. Dus bijv. roze plukjes etc.)
Lengte: (Hierbij alleen het getal neerzetten, niemand hoeft te weten of je personage ermee tevreden is of niet.)
Gewicht: (Ook hier, niet gaan toevoegen hoe dat komt.)
Extra toelichting qua uiterlijk: (Niet te veel in detail gaan treden, gewoon de basis dingen.)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wingardiumleviosa.actieforum.com
 
De invullijst.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Personages :: De invullijst.-
Ga naar: