Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Fear of a name increases fear of a thing itself. Albus Dumbledore
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De forum regels

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Professor Mruel
Schoolhoofd
Professor Mruel


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 07-09-11

De forum regels Empty
BerichtOnderwerp: De forum regels   De forum regels Emptyma okt 31, 2011 4:41 am

Om op het forum alles soepel te laten verlopen moeten er nu eenmaal regels zijn, regels waar ik van verwacht dat je eraan houd. Ook ga ik ervan uit dat wanneer je een rol aanmaakt op deze site, je actief zult zijn. Indien je voor een tijdje niet actief kunt zijn, dan wil ik dat je dat ruim van te voren meld.

Denk goed na voor je een rol aan maakt, want dit zit eraan vast. (Dit zijn tevens ook de regels):
  • Wanneer je een rol maakt en op het forum zet, betekend dat dat je de regels accepteert. Dit houdt in dat je eraan gebonden bent tot het moment waarop je je rol verwijderd.
  • Geen excuses wanneer je niet actief bent en dit niet op tijd hebt gemeld. Ik verwacht dat als je van te voren enthousiast bent over de site en je aanmeld, dat je dan ook je best zal doen om de site actief te houden.
  • Je account naam is de naam van je personage, alleen de voornaam.
  • De chat is er om gezellig te praten NIET om te spammen!
  • Let op je taalgebruik.
  • Scheldwoorden zijn not done. {Känker, etc.}
  • Probeer niemand buiten te sluiten en RPG ook eens met mensen waar je nooit eerder mee hebt geRPG't!

Terug naar boven Ga naar beneden
https://wingardiumleviosa.actieforum.com
 
De forum regels
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De RPG regels
» Hoe werkt dit forum?
» Forum voor je personage aanmaken.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Information :: De regels.-
Ga naar: